אלונה טל לחדשות 13: החיים בהוליווד בצל קורונה - כמו סרט אימה

השחקנית והמפיקה שמתגוררת בלוס אנג'לס, הלב הפועם של תעשיית הקולנוע העולמית, סיפרה כי הרוב המוחלט של ימי הצילום בוטל כליל עקב הנגיף הקטלני. "כולם יושבים בבית - או כך לפחות אני מקווה"

זמן צפייה: 03:00

מגפת הקורונה: בימים כתיקונם, שכונת הוליווד שבעיר לוס אנג'לס - לב תעשיית הקולנוע העולמית, מייצגת חלום, ניתוק מהעולם האמיתי, אסקפיזם טהור של "חיים בסרט". בריאיון לתוכנית "מהדורת חמש עם יעקב אילון" סיפרה היום (ראשון) השחקנית והמפיקה אלונה טל כי "הוליווד תחת קורונה היא כבר סרט אחר לגמרי. סרט פחות טוב, סרט אימה".

"היום הכול משובת, הכל מת, אף אחד לא יודע מה הולך להיות" העידה טל. עוד ציינה כי "כל השחקנים שאני מכירה - הפרויקטים וימי הצילום שלהם נדחו אם לא בוטלו. אני מאמינה שכולם יושבים בבית, או כך לפחות אני מקווה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אושר פיצול כחול לבן; סיעתו של גנץ תמשיך להחזיק בשם

אמו של הצעיר שמצבו קשה: "קורונה לא פוגעת רק במבוגרים"

אלונה ברקת עוזבת את הפועל ב"ש: "השחקנים לא הותירו לי ברירה"

השחקנית אלונה טל ושלט הוליווד
השחקנית אלונה טל ושלט הוליווד | צילום: רויטרס

טל תכננה להגיע עם בתה לביקור בישראל לכבוד חג הפסח, "אך זה כבר לא יקרה וזה מאוד מבאס", ציינה. עוד סיפרה כי "היה על הפרק סרט שאמור היה להצטלם, אך גם פרויקט זה - נפל".

"כשאין את הרצף הזה של פגישות עם אנשי התעשייה אז דברים נתקעים" אמרה השחקנית והוסיפה כי "עם זאת, אני בטוחה שאנשים יושבים בביתם ויוצרים. אין לי ספק בזה. גם אני מנסה לשבת ולכתוב אבל זה מאוד קשה. כולם 'תקועים' בבית וזה בלתי אפשרי".

טל נשאלה על כמות הסרטים שלדעתה יצוצו על מגפת הקורונה, לאחר שתעבור מן העולם. במפתיע, היא השיבה כי "לדעתי זה לא יקרה בשנת 2021, צריך לתת לזה זמן לעבור, זה עדיין נושא רגיש. כמו שלא עושים סרט על מלחמה מיד עם סיומה. המצב הזה מלחיץ וקשה - אך לפחות אנחנו בריאים", סיכמה בנחמה.