בשל חשדות על מעורבות בפרשת המין של אחיו: המגיש כריס קואומו פוטר מ-CNN

לאחר שהמגיש בן ה-51 הושעה, ובעקבות מידע חדש שהתגלה בחקירה על מאמציו לעזור לאחיו, מושל ניו יורק לשעבר, להתמודד עם האשמות על הטרדות מיניות, הודיעה הרשת על סיום עבודתו. "לא כך רציתי שהתקופה שלי תסתיים"

זמן צפייה: 00:19

רשת CNN הודיעה אמש (שבת) כי מגיש החדשות כריס קואומו פוטר, בעקבות מידע חדש שהתגלה במהלך החקירה על מאמציו לעזור לאחיו, מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, להתמודד עם האשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת.

קואומו בן ה-51, שהנחה את תוכנית החדשות הנצפית ביותר בפריים טיים של CNN, הושעה ביום שלישי. בחודש מאי הוא הודה שהפר חלק מכללי הרשת, כאשר ייעץ לאחיו ביחסי הציבור כיצד לטפל בהאשמות מבחינת יחסי הציבור. האח, אנדרו קואומו בן ה-63 נאלץ להתפטר מתפקיד המושל בחודש אוגוסט, לאחר האשמות מרובות על התנהגות מינית בלתי הולמת, אך הכחיש את העבירות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפוליטיקה, התחביבים והמוזיקה: המופע של דודי אמסלם

"אנחנו לבד במערכה": הסבים והסבתות שנותקו מנכדיהם

פרשת חוגג: ההקלטה שמסבכת את אחד מעשירי הארץ

"כריס קואומו הושעה מוקדם יותר השבוע עד להערכה נוספת של המידע שהתגלה בנושא מעורבתו בהגנה על אחיו", נמסר מ-CNN אתמול, "שכרנו משרד עורכי דין מכובד שיבצע את הבדיקה, ובסיומה החלטנו על הפיטורין".

 

הודעת הפיטורין הגיעה לאחר שהתובעת הכללית של ניו יורק, לטישיה ג'יימס, חשפה הודעות טקסט בהן ביקש קואומו להשתמש במקורות שלו בכלי התקשורת כדי לברר מידע על החקירה נגד אחיו ועל הנשים המעורבות בו. בחשבון הטוויטר שלו כתב קואומו כי הוא מאוכזב. "לא כך רציתי שהתקופה שלי ב-CNN תסתיים", כתב, "אך כבר אמרתי למה ואיך עזרתי לאחי".

מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו
מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו | צילום: רויטרס

קואומו החל לשדר ב-CNN בשנת 2013, ותחילה הנחה את תוכנית הבוקר של הערוץ. אחיו אנדרו קואומו שימש כמושל ניו יורק למשך 10 שנים, החל משנת 2011. אביהם של שני האחים, מריו קואומו המנוח, שימש גם הוא כמושל ניו יורק, בין השנים 1995-1983.