ארה"ב: לאחר שהותקפה באכזריות ע"י פומה - בת ה-9 התעוררה מתרדמת

לילי קריז'ניבסקי מהעיר ספוקיין שבוושינגטון נפצעה קשה מתקיפת החיה הטורפת בסוף השבוע, בעת ששיחקה "מחבואים" במחנה קיץ בו היא מבלה באתר קמפינג ליד פורטלנד. היא הועברה במסוק לבית חולים ועברה ניתוח ממושך - שייצב את מצבה לשמחתם הרבה של הוריה. "היא מדברת, חושבת וזזה - מודעת לחלוטין למה שקרה לה"

הילדה בת ה-9 מוושינגטון שהותקפה ע"י פומה
הילדה בת ה-9 מוושינגטון שהותקפה ע"י פומה | צילום: מתוך טוויטר

לילי קריז'ניבסקי, ילדה בת 9 מהעיירה ספוקיין שבוושינגטון, צפון-מערב ארצות הברית, התעוררה לפני יומיים מתרדמת לאחר שבשישי האחרון פומה תקפה ופצעה אותה קשה, בעת ששיחקה "מחבואים" במחנה קיץ באתר קמפינג ליד פורטלנד, כך פורסם היום (רביעי) ב-"Daily mail".

לאחר המקרה, הילדה הועברה במסוק לבית חולים, שם עברה במשך מספר שעות ניתוח וצנרור קנה. ביום שני האחרון היא התעוררה לראשונה מאז שנכנסה לתרדמת, והועברה לטיפול נמרץ. משפחתה סיפרה כי היא "מדברת, חושבת וזזה, ומודעת לחלוטין למה שקרה לה".

פומה תקפה ילדה בת 9 בוושינגטון
פומה תקפה ילדה בת 9 בוושינגטון | צילום: מתוך טוויטר

המשפחה פתחה בגיוס כספים לטובת תהליך השיקום של הילדה, ונכון לאתמול גויסו לפחות 61,400 דולרים מתוך 100,000 שהוגדרו לתקציב. הכסף ישמש עבור כיסוי ההוצאות הרפואיות של לילי, כמו גם כדי לאפשר לאימה של לילי לקחת חופש מהעבודה ולהיות לצידה. דודה, אלכס מנצביץ', פרסם בקמפיין הגיוס כי "הילדה מדברת עם אמא ואבא שלה, אבל תהליך ארוך של החלמה לפניה. אנחנו מתפללים לאלוהים שהיא תתאושש מהר".

הילדה בת ה-9 שהותקפה ע''י פומה בוושינגטון
הילדה בת ה-9 שהותקפה ע''י פומה בוושינגטון | צילום: מתוך טוויטר

שירות חיות הבר והדגים של וושינגטון אישר את התקיפה של בעל החיים, ומסר כי הפומה נהרגה במקום - ונלקחה לבדיקה. הרשויות מנסות להבין כעת מה גרם לה לפתוח בהתקפה נדירה נגד הילדה, ודובר השירות אמר כי "אולי הפומה חלתה בכלבת או שאולי זו הייתה מחלה אחרת - שגרמה לה לתקוף בצורה כל-כך אקראית". עוד נמסר מהשירות כי התקפות פומה מהסוג הזה הן נדירות, ורק כ-20 התקפות שנרשמו במדינה, הובילו לפציעות.