ארה"ב: ביהמ"ש דחה את תביעתה של בריטני ספירס נגד אביה

כשבוע לאחר שהעידה לראשונה בשימוע נגד האפוטרופוסות של אביה, שופטת ביהמ"ש בלוס אנג'לס קבעה כי ג'יימי ספירס ימשיך לנהל את נכסיה הכלכליים של כוכבת הפופ - למרות טענותיה הקשות עליו

זמן צפייה: 00:43

בית המשפט בלוס אנג'לס דחה היום (חמישי) את תביעתה של כוכבת הפופ בריטני ספירס נגד האפוטרופוסות של אביה, ג'יימי ספירס, זאת כשבוע לאחר עדותה הראשונה והדרמטית בשימוע נגד המשמרות של אביה שהחלו עוד ב-2008. בעקבות כך, אביה של ספירס ימשיך לנהל את נכסיה הכלכליים של ביתו, לצד חברת נאמנות מקליפרוניה מטעמה של הזמרת.

כאמור, לפני כשבוע, זמרת הפופ סיפרה לבית המשפט כי אביה שלט בה "100,000%" וכי היא רוצה שההסדר אותו כינתה "פוגעני", ייגמר. "אני בטראומה, בדיכאון, לא יכולה לישון ובוכה כל היום. אני רוצה את חיי בחזרה", אמרה הזמרת. "המשמורת היא התעללות, מגיע לי שיהיו לי חיים, עבדתי כל חיי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אושר מתווה הפשרה לפינוי אביתר: המתיישבים יעזבו עד יום שישי

לאחר ארבע שנים: ראש המל"ל הודיע על פרישתו מהתפקיד

התפרצות הקורונה גדלה: כ-300 נדבקים חדשים, מקדם ההדבקה – 1.8

מחאה, בריטני ספירס
מחאה מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס בעת עדותה של בריטני ספירס | צילום: רויטרס

עוד טענה הכוכבת בת ה-39 טענה שהיא רוצה להתחתן ולהביא ילד לעולם ביחד עם בן זוגה, אך אין לה אפשרות היות והפיקוח עליה לא מאפשר לה לקבוע תור להסרת ההתקן התוך רחמי שלה. "המשמורת הזו מזיקה הרבה יותר מאשר גורמת לי לטוב", אמרה ספירס. כעת היא מבקשת למנות לאפוטרופוס את ג'ודי מונטגומרי, איש מקצוע בתחום הטיפול, במקום אביה.

כידוע, האפוטרופוסות ניתנה לאביה לאחר שספירס אושפזה על רקע חשש לבריאותה הנפשית. בשנת 2019 הוא הפסיק זמנית את המשמורת עליה בגלל סיבותיו הרפואיות. לטענת הצוות המשפטי של האב, הוא "ביצע עבודה טובה בניהול כספי בתו". בנוסף, "הוא מצטער לראות את בתו סובלת וכואבת כל כך הרבה. הוא אוהב אותה, ומתגעגע אליה מאוד"