בריטני ספירס בביהמ"ש: "אני בטראומה, רוצה את חיי בחזרה"

כוכבת הפופ העידה לראשונה בשימוע נגד האפוטרופוסות של אביה, ובין היתר טענה כי "המשמרות של אבי מזיקות לי, מגיע לי שיהיו לי חיים". אביה של ספירס שולט בחייה האישיים והעסקיים מאז 2008

זמן צפייה: 02:48

כוכבת הפופ בריטני ספירס העידה היום (חמישי) לראשונה בפני בית המשפט בלוס אנג'לס שבארצות הברית, זאת במסגרת עדות בתיק נגד אביה ג'יימי שקיבל עליה אפוטרופסות ומפקח על חייה האישיים והעסקיים מאז 2008.

לדברי ספירס, אביה שלט בה "100,000%" והיא רוצה שההסדר אותו כינתה "פוגעני", ייגמר. "אני בטראומה, בדיכאון, לא יכולה לישון ובוכה כל היום. אני רוצה את חיי בחזרה", אמרה הזמרת. "המשמורת היא התעללות, מגיע לי שיהיו לי חיים, עבדתי כל חיי".

הכוכבת בת ה-39 טענה שהיא רוצה להתחתן ולהביא ילד לעולם ביחד עם בן זוגה, אך אין לה אפשרות היות והפיקוח עליה לא מאפשר לה לקבוע תור להסרת ההתקן התוך רחמי שלה. "המשמורת הזו מזיקה הרבה יותר מאשר גורמת לי לטוב", אמרה ספירס. כעת היא מבקשת למנות לאפוטרופוס את ג'ודי מונטגומרי, איש מקצוע בתחום הטיפול, במקום אביה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

השרים קבעו: אם תימשך מגמת העלייה בתחלואה – תחודש חובת המסכות

המנהל הרפואי של "פייזר" בישראל: "ייתכן ונצטרך חיסון שלישי"

התקיפה באיראן: הפגיעה – במפעל שמייצר חלקים לצנטריפוגות

מחאה, בריטני ספירס
מחאה מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס בעת עדותה של בריטני ספירס | צילום: רויטרס

במקביל למשפט שהתנהל, עשרות אוהדים מתנועת "FreeBritney" התכנסו מחוץ לבית המשפט, כשהם מחזיקים בשלטים "שחרר את בריטני עכשיו" ו"צא מחייה של בריטני". "כל מה שהיא אמרה בדיון היה קורע לב וזה היה אפילו גרוע מכפי שחשבתי", אמרה מייגן רדפורד, ממייסדי התנועה, ל-BBC.

צו הפיקוח ניתן לאביה לאחר שספירס אושפזה על רקע חשש לבריאותה הנפשית. בשנת 2019 הוא הפסיק זמנית את המשמורת עליה בגלל סיבותיו הרפואיות. לטענת הצוות המשפטי של האב, הוא "ביצע עבודה טובה בניהול כספי בתו". בנוסף, "הוא מצטער לראות את בתו סובלת וכואבת כל כך הרבה. הוא אוהב אותה, ומתגעגע אליה מאוד".