בריטניה: גבר בן 70 הוחלף בשוגג עם מטופל אחר - ועבר ברית מילה

טרי בראזייר, תושב לסטר בן 70, הגיע לבית חולים מקומי עבור בדיקה בשלפוחית השתן, אך בשל בלבול של הצוות הרפואי עבר הליך אחר - ופוצה ב-20 אלף אירו. "לא שמתי לב עד שהיה מאוחר מדי"

בית חולים בלסטר
בית חולים בלסטר | צילום: רויטרס

טרי בראזייר בן ה-70, תושב העיר לסטר שבמרכז אנגליה, הגיע לבית חולים מקומי עבור בדיקה בשלפוחית השתן, אך בשל טעות של אנשי הצוות, הוחלף עם מטופל אחר - ועבר ברית מילה. בהודעת התנצלות שפורסמה אמש (שני), הודיע בית החולים כי בראזייר פוצה על הטעות ב-20 אלף אירו.

בראזייר סיפר לעיתון "דיילי סטאר" שדעתו הייתה כל כך מוסחת בזמן שדיבר עם הצוות הרפואי, שהוא כלל לא שם לב שהוא עובר את ההליך הלא נכון - עד שהיה מאוחר מדי. "הם לא ידעו מה לומר כשהם גילו מה קרה, הם אמרו שהם לא יכולים לשלוח אותי בחזרה למחלקה ושהם צריכים לדבר איתי. לגלות שעברתי ברית מילה הייתה הפתעה גדולה מאוד".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

שוברת שוק: הטיסות מחיפה עשויות לחתוך את מחירי החופשות

המקפצה של ביונסה לצמרת: האם ה"דסטיניז צ'יילד" בדרך לאיחוד?

מפגינים בתשלום: כך מפעילים בישראל ביתנו תיכוניסטים כניצבים

אנדרו פרלונג, מנהל מחלקה בבית החולים אמר בהצהרה כי "אנחנו מצטערים עמוקות על הטעות, ואני מבקש לנצל את ההזדמנות כדי להתנצל שוב בפני מר בראזייר. אנחנו מתייחסים לאירועים כאלה ברצינות רבה וביצענו חקירה יסודית כדי להבטיח שנלמד מהתקרית הזו ונעשה כל שביכולתינו כדי להימנע ממקרה דומה בעתיד. למרות שהפיצוי הכספי לא יבטל את שאירע, אנחנו מקווים שהכסף מהווה פיצוי מסוים".