טענות להפרת בידוד: פוצץ המשחק בין ברזיל לארגנטינה

מהומה במשחק בין שתי היריבות המושבעות: פקחי משרד הבריאות הברזילאי פרצו לדשא בטענה ש-4 משחקני ארגנטינה הפרו בידוד. המשחק הופסק

זמן צפייה: 01:53

שערורייה בברזיל: פקחי משרד הבריאות הברזילאי נכנסו הערב (ראשון) לדשא במהלך משחק כדורגל בין הנבחרות ברזיל וארגנטינה במסגרת מוקדמות המונדיאל, והורידו ארבעה שחקנים מנבחרת ארגנטינה מהמגרש בטענה כי הפרו תקנות בידוד. בתגובה לתקרית, נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינאית מסר: "אף אחד לא שיקר, יש פרוטוקול של פיפ"א לפיו פועלים השחקנים וכולם עמדו בו".

זאת, למרות שהתאחדות הכדורגל בדרום אמריקה ופיפ"א אישרו לשחקנים לשהות בבועה של הנבחרת ולא להיכנס לבידוד. בהמשך לכך, המשחק הופסק כ-5 דקות לאחר שהחל והוא נדחה רשמית עקב החלטת השופטים. כמו כן, על פי דיווח התאחדות הכדורגל הדרום אמריקנית הכניסה בדו"ח מטעמה כי המשחק הופסק לאחר שנכנסו אל כר הדשא אנשים שלא היה ברשותם אישור להיכנס.

עימות בין שחקני נבחרת ארגנטינה לאיש משרד הבריאות הברזילאי
עימות בין שחקני נבחרת ארגנטינה לאיש משרד הבריאות הברזילאי | צילום: רויטרס

לפי דיווחים נוספים, הדרכונים של ארבעת שחקני נבחרת ארגנטינה הוחרמו על ידי המשטרה המקומית. בנוסף, הרשויות בברזיל טענו כי השחקנים זייפו מסמכים בכניסה למדינה וכעת ברזיל דורשת שיעזבו את שטחה.

 

כאמור, הרשויות בסאו פאולו, היכן שנערך המשחק, הורידו מהמגרש ארבעת שחקני נבחרת ארגנטינה המשחקים בליגה האנגלית הבכירה: השוער מרטינז, הבלם רומרו, והקשרים לו סלסו ובואנדיה, בטענה כי לא שהו בבידוד לפי הפרוטוקול המקומי לאחר שהגיעו מבריטניה.

המשחק שפוצץ בין הנבחרות ארגנטינה וברזיל
המשחק שפוצץ בין הנבחרות ארגנטינה וברזיל | צילום: רויטרס