ביידן צפוי להתחסן בשבוע הבא נגד קורונה - פנס יתחסן מחר

נשיא ארה"ב הנבחר, וכן סגן הנשיא המכהן, צפויים לקבל את מנת החיסון הראשונה באופן פומבי: "להבטיח לאזרחים כי החיסון בטוח לשימוש". במקביל, מספר הנדבקים והמתים מהנגיף - ממשיך לעלות

זמן צפייה: 03:23

נשיא ארה"ב הנבחר, ג'ו ביידן, צפוי לקבל את מנת החיסון הראשונה כבר בשבוע הבא לעיני המצלמות - כך פורסם הבוקר (חמישי) בתקשורת האמריקנית מפי גורמים בלשכתו. זאת, לאחר שהשבוע גורמי הרפואה הרשמיים החלו לחסן את העובדים החיוניים בחיסון של חברת פייזר, שכזכור קיבל את אישור ה-FDA. כמו כן, סגן הנשיא המכהן, מייק פנס, צפוי להתחסן באופן פומבי ביום שישי הקרוב.

"אינני רוצה להיות הראשון בתור, אך אני כן רוצה להבטיח שנדגים לעם האמריקני שהחיסון בטוח לשימוש. אנחנו עובדים על התכנית הזאת כבר עכשיו. וכשאני אעשה זאת, זה יהיה באופן פומבי", אמר ביידן בתדרוך כתבים שהתקיים בדלאוור.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

במערכת הבריאות מזהירים: התפרצות בתחלואה תשבש את ההתחסנות

רבנים בציונות הדתית נגד רישום "הורה 1 ו-2" בטפסים: "מעוות"

מחיר הבחירות: אלה המענקים שעלולים להתבטל כתוצאה מפיזור הכנסת

ג'ו ביידן | צילום: רויטרס

ד"ר אנתוני פאוצ'י, המוביל של כוח המשימה של הבית הלבן לנגיף הקורונה, טען מוקדם יותר השבוע כי על ביידן וסגניתו קמלה האריס להתחסן מוקדם ככל האפשר: "אנו רוצים שיהיה מוגן באופן מלא לפני שהוא נכנס לתפקיד הנשיא". יחד איתו, הנשיאים לשעבר ביל קלינטון, גו'רג' בוש הבן וברק אובמה צפויים להתחסן לעיני המצלמות, כדי לעודד אמריקנים אחרים ללכת בעקבותיהם.

בתוך כך, ביממה האחרונה נרשם שיא במספר המתים היומי מקורונה בארה"ב, כאשר מתו 3,700 בני אדם כתוצאה מסיבוכי הנגיף. לפי נתונים שנאספו על ידי אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, זה היום הרביעי ברציפות בו נרשמים למעלה משלושת אלפים מתים מהמגפה. בנוסף, ביממה האחרונה אובחנו במדינה למעלה מ-230 אלף חיוביים לקוורנה, וכעת ישנם 16.87 מיליון בני אדם שאובחנו סך הכל.