בחריין: ראש המוסד ביקר בממלכה ונפגש עם בכירים במערכת הביטחון

סוכנות הידיעות הרשמית מנאמה דיווחה כי יוסי כהן נועד עם ראשי מנגנוני המודיעין הלאומי והביטחון האסטרטגי. "שוחחו על תפקידה החשוב של הצהרת השלום בחיזוק היציבות וערכי השלום"

זמן צפייה: 55:08

סוכנות הידיעות הרשמית של בחריין דיווחה הערב (חמישי) כי ראש המוסד יוסי כהן ביקר אתמול במדינה, שם נועד עם ראש מנגנון המודיעין הלאומי עאדל בן חליפה אל-פאצ'ל, וכן עם ראש מנגנון הביטחון האסטרטגי במדינה - השייח אחמד עבד אל-עזיז אל-חליפה.

על פי הדיווח, הצדדים דנו בנושאים "בעלי חשיבות לשתי המדינות", וכן שוחחו על הצהרת השלום שנחתמה בחודש שעבר בוושינגטון ועל "תפקידה החשוב בחיזוק היציבות וערכי השלום באזור".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גמזו: "40% מהמאומתים חרדים; אם אדלשטיין יבקש שאשאר – אשקול"

גופת תינוק אותרה סמוך לבית עלמין בחיפה – המשטרה פתחה בחקירה

המשנה ליועמ"ש: נתניהו לא בניגוד עניינים בעיסוק בהפגנות

ראש המוסד יוסי כהן
ראש המוסד יוסי כהן | צילום: רויטרס

כזכור, בשבוע שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם יורש העצר של בחריין סלמאן בן חמד אל-חליפה. "דיברנו על איך אנחנו יוצקים תוכן מהיר להסכמים בין בחריין לישראל, הופכים את השלום הזה - שלום כלכלי, שלום טכנולוגי, שלום תיירותי, שלום בכל אחד ואחד מהתחומים הללו, ואתם תשמעו על הצעדים המעשיים בקרוב מאוד", נמסר מראש הממשלה בתום השיחה.

סוכנות הידיעות הבחריינית דיווחה כי השניים שוחחו על חשיבות חיזוק הביטחון והשלום הבין-לאומי, והמשך המאמצים לחיזוק היציבות והשגשוג באזור. עוד נמסר כי השניים שוחחו בנוגע לשיתופי פעולה בילטראליים בין שתי המדינות, ודנו בנוגע להתפתחויות האזוריות והבינלאומיות האחרונות .