זוג מהמרכז לרה"מ: סייע להבאת בננו שהובא בהליך פונדקאות בחו"ל

חברים, בני משפחה וועד ההורים גבעתיים התגייסו על מנת לסייע להורים ולעמית, תינוקם בן ה-4 חודשים. הם הפגינו ליד הקניון בעיר וביקשו סיוע בקביעת דיון משפטי דחוף. "בסך הכול רציתי תינוק"

זמן צפייה: 03:54

כבר ארבעה חודשים ששרון וקרן אליה, זוג הורים ישראלים ששוהה עם תינוקו עמית, אותו הביא בהליך פונדקאות בטביליסי שבגיאורגיה, לא יכול לחזור לארץ. כל זאת, בשל הליך בירוקרטי שלא מאפשר לתינוק לקבל את תעודת הלידה במדינה. היום (שלישי) התגייסו חברים, בני משפחתה וועד ההורים גבעתיים לעצרת תמיכה בהם.

בהפגנה ביקשו המשתתפים מראש הממשלה בנימין נתניהו לסייע בקביעת דיון משפטי דחוף בעניינם. שרון, אביו של התינוק, מסר: "אין לנו תלונות למדינת גאורגיה. הם פועלים על פי החוקים שלהם כמו כל מדינה שדורשת חתימה נטוריונית על מסמך כזה חשוב. אנחנו שילמנו לסוכנות הפונדקאות הישראלית על מנת שיפעלו לביצוע הליך הפונדקאות על פי החוקים בגאורגיה. עמית נמצא ארבעה חודשים בלי מעכב התפתחותי כפי שמקובל על ידי משרד הבריאות הישראלי וטיפת החלב, אין הוא מחוסן ואין הוא מבוטח בריאותית ולא יוכל לקבל טיפול אם יקרה לו חלילה משהו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

שלג, מים ושמש חורפית: סוף שבוע של אטרקציות לכבוד יום האהבה

ממגש האוכל ועד ידית המושב: לכמה חיידקים אנו נחשפים בטיסות?

הותר לפרסום: שני גברים נעצרו בחשד לרצח בפארק וולפסון בת"א

המחאה להבאת עמית התינוק ואימו לארץ
המחאה להבאת עמית התינוק ואימו לארץ | צילום: סיגל טולדנו

עוד הוסיפה האם: "בסך הכול רציתי תינוק, ופניתי לחברת פונדקאות ישראלית לשם כך.נעשתה טעות במסמך, ועקב כך אנחנו נמצאים בגיאורגיה כבר ארבעה חודשים. אני פונה אליכם לתמיכה".