בולדווין בריאיון ראשון אחרי התקרית: "לא לחצתי על ההדק"

לאחר שנחשפה שרשרת טעויות שבוצעו על סט הצילומים של הסרט "Rust"' השחקן שירה למוות בשוגג בצלמת טען בריאיון שישודר היום כי כלל לא לחץ על ההדק של האקדח. "לעולם לא הייתי עושה זאת"

השחקן אלק בולדווין
השחקן אלק בולדווין | צילום: רויטרס, ארכיון

השחקן אלק בולדווין, שירה למוות בשוגג בצלמת על סט הצילומים של הסרט "Rust", התייחס לתקרית בריאיון ראשון שישודר היום (חמישי). לדבריו, הוא כלל לא לחץ על ההדק של האקדח שהביא למותה של הלינה האצ'ינס. "לעולם לא אכוון כלי נשק לעבר מישהו ואלחץ על ההדק", אמר.

העיתונאי שערך את הריאיון עם בולדווין תיאר אותו כ"אינטנסיבי" במיוחד. "עשיתי אלפי ריאיונות ב-20 השנים האחרונות, אבל זה היה המטלטל ביותר שעשיתי", סיפר. עוד אמר המראיין כי בולדווין נראה "שבור", אך "מאוד כנה" במהלך הריאיון.

לפני כחודש שוחח השחקן עם צלמי פפרצי במנצ'סטר, ורמונט, ואמר "היא הייתה חברה שלי, ביום שהגענו לסנטה פה כדי לצלם, יצאנו יחד לארוחת ערב, היינו צוות קרוב ונאמן ואז קרה האירוע הנורא הזה".

בולדווין הוסיף שהוא נפגש עם בעלה של הצלמת ועם בנם בן ה-9 ואמר "ישנן תקריות על סט הצילומים מידי פעם, אך לא כאלו, זה מקרה של אחד לטריליון, המשפחה בשוק, אנחנו בקשר איתם כי אנחנו מאוד מודאגים לגביהם, גם אנחנו מחכים להודעה ממשרד השריף לגבי מה שעלה מהחקירה".