טרגדיה בהוליווד: אלק בולדווין הרג בשוגג אשת צוות בסט צילומים

השחקן בן ה-63 ירה למוות בצלמת הלינה האצ'ינס, בת 42, ופצע את הבמאי הראשי, באתר בו צילמו סרט חדש בניו מקסיקו; על פי המשטרה מדובר בתאונה ואין חשד לפלילים

זמן צפייה: 03:10

תאונה קטלנית על סט הצילומים: בסצנת יריות שצולמה הלילה (שישי) ירה השחקן אלק בולדווין באקדח שהסתבר כטעון והרג בשוגג את הצלמת הראשית של הסרט, הלינה האצ'ינס בת ה-42. בנוסף לכך, נפצע גם הבמאי הראשי, ג'ואל סוזה בן ה-48, בתקרית הירי.

התאונה קרתה על סט צילומי הסרט החדש "Rust", בניו-מקסיקו, בו משמש בולדווין כשחקן ומפיק. על פי המשטרה, מדובר בתאונה ואין חשד לפלילים, אך היא ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה ותשאול עדי הראייה. על פי כלי התקשורת המקומיים, בולדווין נראה נסער ודומע ליד משרד השריף בעיר אלברקרקי הסמוכה לסט הצילומים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פיצוץ רכב בלב נהריה: 2 מקורבים לעבריין בכיר נפצעו קשה

"נדבך משמעותי במדיניות החוץ": בנט נחת ברוסיה וייפגש עם פוטין

מפקד זרוע היבשה: "טבע המלחמה לא השתנה – החברה השתנתה"

הצלמת הלינה האצ'ינס שנורתה למוות על ידי אלק בולדווין
הצלמת הלינה האצ'ינס שנורתה למוות על ידי אלק בולדווין | צילום: אינסטגרם

האצ'ינס, שנהרגה בתקרית, נולדה באוקראינה וגדלה בבסיס צבאי סובייטי. היא למדה עיתונאות בקייב והמשיכה ללימודי קולנוע בלוס אנג'לס. בשנת 2019 היא הוגדרה על ידי המגזין האמריקני לצילום קולנוע כ"כוכבת עולה" בתחום.

סט הצילומים של הסרט ''Rust'' אלק בולדווין הלינה האצ'ינס
סט הצילומים של הסרט ''Rust'' | צילום: אינסטגרם

לבולדווין בן ה-63 קריירה ארוכת שנים בהוליווד, והוא זכה בשלושה פרסי גלובוס הזהב, שני פרסי אמי ומועמדות לאוסקר. בין סרטיו הגדולים נמנים "ביטלג'וס" (1988), "נערה עובדת" (1988) ו"השתולים" (2006), וכן סדרת הקומדיה המצליחה "רוק 30".