הוריו של בן השנתיים הגנו עליו בגופם מהירי - ונרצחו בטבח בשיקגו

הפעוט איידן מק'קרטי שנותר יתום לאחר האירוע במצעד יום העצמאות, היה מתחת לגופתו של אביו בשעת הירי, מה שהציל את חייו. הוא הסתובב בהמולה שנוצרה כשהוא מכוסה דם, עד שנלקח לתחנת המשטרה, משם אסף אותו סבו שסיפר בקול שבר: "הם היו משוגעים על הילד, הם תכננו ילד נוסף"

איידן בן השנתיים שהוריו נרצחו בטבח בשיקגו
איידן בן השנתיים שהוריו נרצחו בטבח בשיקגו | צילום: מתוך פייסבוק

איידן מק'קרטי בן השנתיים נותר יתום לאחר ששני הוריו, אירינה בת ה-35 וקווין בן ה-37, נרצחו בעת שהגנו עליו בגופם בטבח במצעד יום העצמאות האמריקני בפרבר היילנד פארק שבשיקגו ביום שני האחרון, כך פרסמו היום (רביעי) כלי התקשורת בארצות הברית. אימו של איידן, אירינה, הייתה שייכת לקהילה היהודית באזור. בינתיים, נפתח פרויקט מימון המונים עבור איידן - ועד כה גויסו יותר משני מיליון דולר.

קווין ואירינה מק'קרטי שנרחו בטבח בשיקגו
קווין ואירינה מק'קרטי שנרחו בטבח בשיקגו | צילום: מתוך פייסבוק

מייקל לווברג, סבו של הפעוט, סיפר כי איידן הקטן היה מתחת לגופתו של אביו בזמן הטבח, מה שהציל למעשה את חייו. איידן קם והחל להתהלך בהמולה שנוצרה לאחר הירי כשהוא מכוסה בדם, עד שנלקח לתחנת המשטרה משם אספו אותו סבו וסבתו. "הוא אמר לנו 'אימא ואבא יגיעו בקרוב'", סיפר הסב. "הם ציפו זמן רב להגיע למצעד עם איידן", הוסיף הסב בקול שבור, "הם היו משוגעים על הילד, הם תיכננו ילד נוסף".

זירת הטבח בשיקגו
זירת הטבח בשיקגו | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום עדכנו הרשויות כי מספר ההרוגים בטבח עלה לשבעה בני אדם כאשר מותו של פצוע נוסף נקבע. במקביל, הרשויות בארצות הברית חשפו הלילה כי לרוברט קרימו, הצעיר בן ה-22 שחשוד בירי ההמוני ישנה היסטוריה של היתקלויות עם גורמי אכיפת החוק.