מתחת לגרם מדרגות קטן, רטוב וקר: נמצאה ילדה מניו יורק שנעלמה לפני 3 שנים

לאחר שאבדו עקבותיה ב-2019, נמצאה בת ה-7 בריאה ושלמה. לפי החשד, היא נלקחה ע"י הוריה לסבה והוסתרה במרחק של כשלוש שעות נסיעה מהמקום שבו נראתה לאחרונה. הרשויות לקחו אותה חזרה לאפוטרופוס שלה כדי לפגוש את אחותה

זמן צפייה: 01:28

פייסלי שולטיס, ילדה בת שבע מניו יורק שנעדרה מאז יולי 2019, נמצאה חיה לפני יומיים (שני) על ידי כוחות המשטרה, מתחת לגרם מדרגות במרחק של כשלוש שעות נסיעה מהמקום שבו היא נראתה לאחרונה. על פי החשד, הילדה נלקחה בידי הוריה, שאינם בעלי משמורת חוקית עליה - והוסתרה במשך כשלוש שנים בחדר "קטן, קר ורטוב", מתחת למדרגות ביתו של סבה מצד אימה.

פרשת הילדה בארה''ב שנעדרה מ-2019 - ונמצאה בחיים | צילום: טוויטר

הילדה אותרה בשבוע האחרון במהלך סריקה משטרתית בעיירה הקטנה שבארצות הברית, באזור עמק ההדסון. היא נמצאה במצב בריאותי טוב על פי דיווחי המשטרה. היא הוחזרה לבעלי המשמורת החוקית עליה ואוחדה יחד עם אחותה הגדולה.

פייסלי שולטיס, הילדה שנעדרה מ-2019 ונמצאה בחיים

קימברלי קופר בת ה-33, אימה שאינה מחזיקה במשמורת על הילדה, יחד עם אביה קירק שולטיס בן ה-32 - חשודים שניהם בהפרת משמורת וסיכון ביטחונה של ילדתם. הסב בן ה-57 נעצר תחת חשד דומה, מאחר שככל הנראה שיתף עם השניים פעולה.

הילדה הוגדרה כנעדרת מהבית שבו היא גרה לפני כשלוש שנים, ובעקבות מידע שהגיע לידי המשטרה הוצא צו לחיפוש בבית סבה. כשהמשטרה הגיעה לביתו, הוא הכחיש שראה אותה מאז 2019, ורק שעה שלמה לאחר שהחלו בחיפושים – המשטרה שמה-לב למרתף מוזר מתחת לגרם המדרגות, שדרך חריץ שהיה בו האירו עם פנס.

פרשת הילדה בארה''ב שנעדרה מ-2019 - ונמצאה בחיים | צילום: טוויטר

כשפתחו השוטרים את דלת המרתף, הם גילו את הילדה עם אימה בתוך חדרון. בעבר נעשו חיפושים דומים באותו הבית, אך הסב הכחיש בכל פעם את הימצאותה של הילדה שם. בפעמים קודמות טען כי האם ברחה עם הילדה לפנסילבניה עוד בשנת 2019. המשטרה סוברת כעת כי האם התחבאה עם הילדה תחת המדרגות בכל פעם שהיו שם.