נכנע ליוקר המחיה: האמריקני שחי בתוך רכב עם 47 חתולים • צפו

הטמפ' באזור מינסוטה טיפסה ל-32 מעלות בזמן שעשרות החתולים, שהתגוררו יחד עם בעליהם ברכב חונה, חולצו והועברו לקבלת טיפול רפואי. לארגון למען זכויות בעלי חיים התברר כי הגבר הפך למחוסר בית לאחרונה, ולא רצה להשאיר את חיות המחמד לבדן

47 חתולים בתוך רכב בארה"ב
47 חתולים בתוך רכב בארה"ב | צילום: מתוך טוויטר

האיש והחתולים: מידות החום באזור מינסוטה שבמערב ארצות הברית טיפסו בשלישי האחרון ל-32 מעלות צלזיוס, בזמן ש-47 חתולים שהתגוררו עם בעליהם בתוך מכונית חונה, חולצו מן הרכב. בתוך המכונית, הטמפרטורה כמובן הייתה גבוהה הרבה יותר.

עובדים בארגון למען זכויות בעלי החיים מסרו כי החתולים התגוררו ברכב יחד עם בעליהם, שהפך לאחרונה למחוסר בית, אך לא רצה להשאיר את חיות המחמד מאחור. למרות החום הכבד, אצל מרבית החתולים, שגילם נע בין פחות משנה ל-12 שנים ומעלה - היו רק בעיות רפואיות קלות.

הבעלים התגורר עם החתולים במשך זמן מה, אבל הוא לא השאיר אותם לבדם. הוא ויתר בעבר על 14 חתולים אחרים שחיו במכונית גם כן, יחד איתו. אשלי פודאס, חוקרת בארגון, מסרה לתקשורת מקומית כי "למרבה הצער, בעקבות החום, אתמול הבחור הבין שזה מעל ומעבר ליכולתיו בעת הזאת, ולכן הוא קרא לעזרה". לאחר ש-47 החתולים נבדקו וקיבלו טיפול רפואי, הם יועברו לעיקור ויימסרו לאימוץ.