בריטניה: נער בן 15 הגן בגופו על אימו - ונדקר למוות

יאקוב שימנסקי ממנצ'סטר הקריב את חייו למען אימו, בזמן שגבר בן 44 תקף באכזריות את השניים בביתם מסיבה לא ברורה. האם אושפזה במצב יציב בבי"ח, החשוד נעצר במרחק של כ-400 ק"מ מזירת האירוע. שכנה סיפרה: "בחור רץ פנימה ופשוט דקר אותם"

הנער בן ה-15 שנרצח בדקירה במנצ'סטר
הנער בן ה-15 שנרצח בדקירה במנצ'סטר | צילום: מתוך טוויטר

יאקוב שימנסקי, נער בן 15 מהעיר מנצ'סטר שבצפון אנגליה, נרצח בחמישי האחרון בביתו בעת שהגן בגופו על אימו מפני תוקף - ונדקר למוות. כך פורסם היום (שבת) ב-"דיילי מייל".

לפי הדיווח, גבר בן 44 המוכר לשני הקורבנות, נעצר למחרת בחשד לרצח, לאחר שנצפה צועד ברחוב סמוך. הוא נעצר במרחק של כ-400 קילומטרים מזירת האירוע, במחוז קנט שבדרום-מזרח המדינה. האם, קטרזינה בסטק, כבת כ-40, נמצאת במצב יציב בבית החולים ומחלימה מהפציעה, לאחר שנדקרה בעוצמה ונותרה במצב קריטי.

מקורב לנער סיפר: "אין מצב שהילד הזה הוא לא גיבור. כולם כאן הכירו אותו בתור נער חביב ומכבד. הוא היה שקט, אבל הגן על משפחתו. הוא היה אדם מדהים, הוא צריך להיזכר כגיבור".

אליסיה סמית', בלשית מקומית שחוקרת את האירוע, סיפרה בשישי כי "התקיפה הותירה את הקהילה בטלטלה. נער שכל החיים היו לפניו איבד את חייו בצורה טרגית, והאם מתאבלת ובו-זמנית מחלימה מפצעיה. ליבנו עם המשפחה, ואנחנו מחויבים לפענח את המקרה. המעצר הוא צעד משמעותי כדי לתת למשפחה את התשובה שהם צריכים".

יאקוב טופל בזירת האירוע ופונה לבית החולים, שם מת מפצעיו כעבור כשעה. השכנה סיפרה כי "בחור רץ פנימה ופשוט דקר את הבן ואת האם". לדבריה, "לא חשבתי שמשהו כזה יכול לקרות כאן. זה מפחיד נורא".