רגע לפני הקרב על הכרטיס הראשון לגמר: בחזרה למשימות הסיבולת הגדולות של הישרדות

ג'קי, אודליה, אלה או שירה: מי תהיה השורדת שתגלה שיש בכוחה את היכולת לעמוד שעות ארוכות, תחת השמש הקופחת, רק בשביל להבטיח את מקומה בגמר עוד לפני כולן?; עד שנגלה, קבלו תזכורת לשלוש משימות כוח סבל מורטות עצבים - ומעוררות השראה • אז מי לדעתכם תשרוד את המשימה? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 00:33

הקרב על הכרטיס הראשון לגמר יוצא לדרך - והוא הולך להיות אכזרי במיוחד: הנשים עשו את שלהן בכל הנוגע לברית הבנות ובזה אחר זה הודחו כל הגברים של שבט פגאסה. כעת, כשהן נותרו ארבע והן יודעות שבגמר יש מקום רק לשלוש - הן לא מתכוונות לוותר, גם אם זה אומר לעמוד במשך שעות ארוכות על גזע עץ (או מה שזה לא יהיה שם).

רגע לפני שנראה למי מהבנות יש כוח סבל חזק במיוחד, כזה שמצליח להשכיח את הכאב והקושי ומתמקד במטרה אחת, חזרנו למשימות דומות משלל העונות של הישרדות, וזאת כדי להראות לכם, קוראים יקרים, וגם לכן - שורדות אהובות - שאין דבר העומד בפני הרצון (כלומר, חוץ ממילקשייק או שווארמה, שאם גיא היה מציע לנו כזה - ככל הנראה היינו פורשים כבר מזמן).

הישרדות VIP
הקרב על הכרטיס הראשון לגמר | צילום: הישרדות VIP

נעמה קסרי VS מני נפתלי

זוכרים שנעמה קסרי, המנצחת של העונה הראשונה, אשר חזרה בהמשך - הפעם כ-VIP - הודחה אחרי 24 שעות? אז זהו, שכמו עוף החול היא עשתה קאמבק מרשים, הגיעה לרביעייה הסופית - ומשם הבטיחה את מקומה בגמר לאחר שחיבקה במשך שעות ארוכות עמוד תלוי. אחרי שג'ובאני רוסו ושמחה גואטה נפלו, כל אחד בתורו, היא נותרה מול מני נפתלי - שלא ויתר ונלחם בכל כוחו על כרטיס לגמר. בסוף, גם הוא נפל למים - ונעמה הוכיחה לנו כוח נשי מהו.

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-03-clips-ep35-part01' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='0_5jjezd5h' duration='172']

ישראל אוגלבו VS בני ברוכים

הם הודחו מהמשחק והוגלו לווילת המושבעים, והם באו כדי לנקום: ישראל ובני התחרו ראש בראש על האפשרות לחזור היישר לחמישייה הסופית, וגם הפעם הם נאלצו לחבק גזע עץ. זה היה קרב מורט עצבים כשכבר בתחילתו בני התקשה להחזיק מעמד והידרדר אט אט במורד העמוד עד שנפל. אז, ישראל ניצח, שב למשחק - ומשם הוא אפילו העפיל לגמר הגדול.

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-04-vip-clips-58-part-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_tys4b4jr' duration='316']

אביגיל פרל VS נתן בשבקין VS עידן קפון

זה קרה בעונת האולסטארס - וזה אחד הקטעים האייקוניים של הישרדות ישראל לתולדותיה: השורדים עמדו שעות על עמוד צר בתוך המים, כשיד אחת שלהם מחזיקה בעמוד מרכזי. במשימה הזו, הקרב לא היה על כרטיס לגמר או על האפשרות לחזור למשחק, אלא החוק היה שמי שנופל ראשון - מודח, רגע לפני הגמר הגדול. אביגיל פרל, שהייתה אחת המתמודדות הבולטות בעונה, מעדה לאחור, הודחה מהמשחק - ופצחה בבכי קורע לב.