רגע לפני מועצת השבט: למי יש חסינות - ומה מצב הבריתות בפגאסה?

מועצת השבט הקרובה סבוכה במיוחד ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר: אילו שורדים מוגנים מהדחה, למי יש כבר פתק בכד ההצבעה - ומי נמצא על הכוונת של כל אחת מהבריתות?

זמן צפייה: 00:54

בפרק הבא של הישרדות VIP יגיעו חברי שבט פגאסה למועצת שבט גורלית במיוחד, שעשויה לקבוע במידה רבה לאן פני השבט מועדות. רגע לפני אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר: למי יש חסינות, מי לא יכול להצביע, למי כבר מחכה קול בכד - ומהו המאזן בין הבריתות.

מועצת שבט פגאסה
מועצת שבט פגאסה | צילום: הישרדות VIP

דודו אוואט פתח בצורה מצוינת את האיחוד עם ניצחון במשימת הפרס, אבל חשוב מכך ניצחון במשימת החסינות שהבטיח לו כמה ימים נוספים במשחק. שורד נוסף שיהיה מוגן מהדחה הוא זהר שטראוס, שגבר על לייה וקובי בקרב שומרי הבקתה וחזר למשחק עם חסינות למועצה הקרובה.

דודו זוכה בשרשרת החסינות
דודו זוכה בשרשרת החסינות | צילום: הישרדות VIP

דבר נוסף שגילינו במשימת החסינות הוא שלאלה יחכה קול בכד, זאת לאחר שסיימה אחרונה במשימת החסינות. אם לא די בכך, אלה גם לא תוכל להצביע במועצה לאחר שהפסידה בדו קרב ללייה שומרת הבקתה. בעקבות הניצחון במשימת הדומינו לייה תוכל להצביע במקום אלה.

לייה מנצחת בדו קרב
לייה מנצחת בדו קרב | צילום: הישרדות VIP

עוד לפני שידעה אם תוכל להצביע במועצה הקרובה או תודח סופית מהמשחק לייה קראה לג'קי לבקתה, שם עלה שמו של יובל כמי שהשתיים רוצות להדיח. לייה מחפשת נקמה לאחר שיובל הוביל להדחתה בשבט ליבולן, ואילו ג'קי רואה ביובל כמוח של הברית השנייה שצריך לצאת מהמשחק ויפה שעה אחת קודם.

לייה וג'קי בשיחה בבקתה
לייה וג'קי בשיחה בבקתה | צילום: הישרדות VIP

מבחינת מצב העניינים כרגע חברי הברית של ג'קי בתוספת לייה יצביעו נגד יובל (סה"כ חמישה קולות). מנגד, בברית של גדי רוצים להצביע נגד אודליה (סה"כ ארבעה קולות). במצב הזה כל העיניים נשואות לזהר שטראוס. האם יחבור לג'קי ויסגור סופית את הסיפור של יובל, האם יצביע נגד אודליה ויכפה שיוויון וקרב אש במועצת השבט או לחלופין יחליט להצביע נגד שורד אחר כדי להשאיר את האופציות פתוחות להמשך המשחק?

זהר כבר הביע עניין בהצטרפות לברית עם ג'קי ודודו ואף תקף את גדי על כך שהוא "מחרטט" אותו. עם זאת, במהלך שיחה עם לייה בבקתה, זהר שמר על הקלפים קרוב לחזה ולא הסכים לשתף אותה בהחלטה הגורלית.

זהר שטראוס בשיחה עם לייה בבקתה
זהר שטראוס בשיחה עם לייה בבקתה | צילום: הישרדות VIP

יובל יודע שהוא בסכנה, וכבר הבין שמתחת לפני השטח נרקמת ברית שתוביל להדחתו, אך בשלב זה הוא לא מוכן לצלצל בפעמון, למרות ההפצרות החוזרות ונשנות של חברי הברית שלו. אודליה, שנמצאת על הכוונת גם כן, לא יכולה לצלצל בפעמון, שכן היא צלצלה כבר בתחילת המשחק.

יובל מחליט לא לצלצל בפעמון
יובל מחליט לא לצלצל בפעמון | צילום: הישרדות VIP

אם לא די בכך, הרי שבהצצה ששוחחרה לפרק הבא רואים את גיא זוארץ מודיע לכל השורדים על משימת חסינות נוספת במהלך מועצת השבט. מעולם בתולדות התוכנית לא קרה דבר כזה וזאת הזדמנות מצוינת לשורד נוסף להגן על עצמו מהדחה רגע לפני שכד ההצבעות נפתח.

האם יובל יצליח לזכות בשרשרת החסינות ולהציל את עצמו מהדחה, מה יחליט לעשות זהר - וממי ניפרד בסוף מועצת השבט?