למה לא? כי ג'קי לא תבגוד בדודו; למה כן? כי הגיע הזמן: ברית נשים - כל התרחישים

עוד מהפרק הראשון של העונה ניסו כמה מהמתמודדות להתאגד לכדי ברית בנות חזקה. כידוע, הכוונות הטובות שלהן לא יצאו אל הפועל. האם עכשיו, כשהן הפכו לרוב בשבט פגאסה, יש סיכוי ממשי שהגמר יורכב כולו מהנשים? | ומה דעתכם? הצביעו בסקר

זמן צפייה: 09:55

"מי מהשורדים מאמין בברית בנות?", שאל גיא זוארץ את המתמודדים במועצת השבט האחרונה, וטען כי נודע לו שאפילו חלק מהבנות "לא מאמינות בברית כזו". האומנם? בזו אחר זו נימקו השורדות מהי, לדעתן, היתכנות של ברית נשים והאם הפעם - לראשונה בתולדות הפורמט הישראלי - היא תצא לדרך.

"כולם מדברים על ברית בנות - אבל אני לא מבינה על מה הם מדברים", הודתה אלה, והזכירה כי "לכל אחת כאן יש בן ברית גבר". "במבחן התוצאה - צריך אומץ יותר מהכול", הוסיפה ג'קי. רק אודליה דווקא נשמעה אופטימיות, ואמרה: "עם הרביעייה שנשארה - זה אפשרי".

כמה עוד נדבר על ברית נשים לפני שהיא באמת תצא לפועל או חלילה תיעלם אל תהום הנשייה? גם אנחנו, בדיוק כמוכם, מתים לדעת. עד אז, נבחן מהם הסיכויים שברית כזו אכן תתממש או, כאמור, תתמסמס כפי שקרה בעונות אחרות.

ג'קי, שירה, אלה ואודליה
!who run the world? Girls | צילום: הישרדות VIP

למה לא?

כי למרות הכול - ג'קי לא תבגוד בדודו: נכון, כבר כמה פרקים שהשניים מתקוטטים בלי הפסקה ומתקשים להותיר את המשקעים מאחור. דודו סלח ליהונתן שהצביע נגדו - אבל ג'קי לא סולחת לדודו שלא בחר בה להתלוות אליו לסעודה. היא כבר הצהירה שלא תתנגד בבוא העת להדיח אותו, ועדיין - קשה לנו להאמין שג'קי תבגוד בחבר הכי טוב שלה במשחק, שהיה שם עבורה מהיום הראשון.

כי הבנים יצליחו לסכל את זה: נכון, בשלב הזה של המשחק יש רוב נשי של ארבע מול שלושה - אבל לכו תדעו. אולי השורד הבא שיודח זו בכלל תהיה שורדת, אולי יהונתן ישוב מהבקתה ויאזן את כמות הגברים בשבט - ואולי הנשים יתכננו להוציא את הברית שלהן דקה אחת מאוחר מדי, ויאבדו את המומנטום.

כי למישהי מהבנות יימאס מהאחרות: אחרי שטענו כי היא השורדת הכי משעממת שאוכלת יותר מכולם, ואמרו שככל הנראה לא ישמרו איתה על קשר בתום הצילומים, יכול להיות שלשירה יימאס מאודליה וג'קי שלא עמדו לצידה במבחן הסוציומטרי - או שאולי אלה תרצה לנקום את נקמתם של גדי ויובל, ותחבור לגברים מאחורי גבה של ג'קי?

דנדן, יהונתן, זהר, דודו
יצליחו לסכל את ברית הנשים? | צילום: הישרדות VIP

למה כן?

כי עכשיו כשיהונתן הודח - הן הרוב: נכון, אנחנו ספקנים באשר לג'קי, אבל נותרנו, כאמור, עם ארבע בנות מול שלושה גברים, כך שאודליה, שירה ואלה יכולות להצליח בברית נשים גם בלעדיה. מספיק שיגייסו את אחד הגברים וידיחו אותו רגע לפני הגמר.

כי הן מדברות על זה כבר עונה שלמה: כאילו, ברצינות, בעונה הזאת שמענו את המושג "ברית בנות" יותר פעמים מאשר שמענו את אודליה מדברת עם בורא עולם. וגם יאללה, אחרי יותר מדי שנות שידור בלי גמר נשי - הגיע הזמן. לא ככה?