לא מתחרטת על כלום - ולא מתכוונת להתחנן למושבעים: ג'קי אזולאי נערכת לגמר

האישה שהראתה לכל הגברים מי באמת מנהלות את העניינים כשהן רוצות - והצליחה להרגיז כמה אנשים בדרך - מדברת על הכול: הרגעים הקשים ("כשהסופה הכתה באי רציתי לעזוב"), המהלכים שעשתה ("עצוב לי שזה קצת בא על חשבון אחרים") ועל מועצת השבט האחרונה ("לא באופי שלי לשכנע אנשים להצביע לי") • ריאיון

זמן צפייה: 00:49

"סופת טייפון שהכתה בפיליפינים עצרה את צילומי הישרדות VIP", הכריזו הכותרות בדרמטיות אי-אז באפריל 2021. הרוחות העזות והגשם הכבד אילצו את ההפקה להעביר את השורדים לאזור אחר, וכעת מסתבר שמזג האוויר הקיצוני כמעט גרם לאחת המתמודדות הבולטות לפרוש ולחזור לישראל. וכן, אנחנו מדברים על ג'קי אזולאי - ואנחנו לא רוצים אפילו לדמיין את העונה הייתה נראית בלעדיה.

"כשהסופה הכתה באי, היה לי ממש קשה", היא מספרת בריאיון לקראת הגמר. "רציתי לעזוב. הייתה הרגשה של אי-ודאות, לא ידענו איך נחזור וזה היה רגע ממש קשה". בסוף, כידוע, היא שרדה גם את זה, אבל מבקשת להבהיר פרט חשוב: "כל הרגעים במשחק היו קשים, את חייבת לכתוב את זה. אי אפשר לבחור רגע אחד".

ג'קי אזולאי, הישרדות VIP
''בסופה רציתי לפרוש''. אזולאי | צילום: הישרדות VIP

אז אולי הכי קשה היה לשרוד עם אנשים שלא יכולים להתקלח או לצחצח שיניים?
"היינו מתקלחים בים, שוטפים את הגוף באצות - ונושמים סירחונות של אנשים. אבל האמת היא שהמקלחת זה שטויות כי מי בכלל חושב על הסירחון. אין מה לעשות, שורדים".

*****

"בשביל להגיע עד הסוף צריכים להיות אסטרטגים"

תאהבו אותה או לא - שורדת כמו ג'קי לא ראינו עוד מימי נעמה קסרי. אישה אחת שהצליחה לתעתע בכולם כמעט בכל שלב במהלך המשחק, וכך - בהמון חוכמה ותושייה, סללה את דרכה עד לישורת הסופית (גמר הישרדות VIP, שבת ברשת 13) בלי שעמדה ולו פעם אחת על המוקד למרות שהצליחה להרגיז לא מעט מתמודדים בדרך.

השבוע, היא הוכרתה לשורדת הכי אסטרטגית והכי תחרותית של העונה על פי בחירת גולשי רשת 13. "וואו, לא ידעתי את זה", היא אומרת כשאני מבשרת לה על הזכייה. "זו מחמאה, כי זה המשחק בעצם וזה מה שצריך להיות כדי להגיע עד הסוף, כך שאני שמחה לקבל את התואר. עם זאת, עצוב לי שזה קצת בא על חשבון אחרים ועל חשבון זה שהייתי צריכה להיות קצת אגרסיבית".

ג'קי אזולאי, הישרדות VIP
''לא מתחרטת על כלום''. אזולאי | צילום: הישרדות VIP

אם עקבתם במהלך העונה, ודאי הבנתם לבד למה היא מתכוונת כשהיא אומרת "על חשבון אחרים". (הפעם ההיא שגרמה לזהר לצלצל בפעמון למרות שכלל לא היה על הכוונת של שאר המתמודדים, התרגיל שעשתה לו והוביל לסכסוך בינו לבין שירה או, כמובן, ברית הבנות שרקמה מאחורי גבו של בן בריתה וחברה הטוב דודו אווט ועד להדחתו הדרמטית).

ועדיין, היא מבהירה: "אני לא מתחרטת על כלום". אי אפשר לשפוט אותה, שכן מלבד העובדה שהיא, כאמור, הגיעה לגמר ויש לה סיכוי של 1 מ-3 לזכות במיליון שקלים, ג'קי בנתה במו ידיה את ברית הנשים היציבה שהחזיקה עד הסוף, ולא יהיה מוגזם לתת לה את מירב הקרדיט לעובדה שבזכותה - ולראשונה בישראל, הגמר כולו יורכב משלוש נשים. כפי שאמרנו, תאהבו או לא - שורדת כזו לא ראינו מזמן.

ג'קי אזולאי, הישרדות VIP
''לא באופי שלי להתחנן''. אזולאי | צילום: הישרדות VIP

*****

"אם המושבעים יודעים להעריך משחק - הם צריכים להצביע לי"

בשביל לזכות בתואר "השורדת האחרונה" ולהמשיך את השושלת של זוכות העבר (נעמה קסרי, אירית רחמים וענבר פיניאבסקי), היא תצטרך לרכך את המושבעים ולשכנע אותם לתת לה את קולם. קצת מסובך בהתחשב בכך שהיא גרמה להדתם של רובם.

מה היית אומרת למושבעים בשביל שיצביעו לך?
"אני אגיד לך את האמת, באופי שלי אני לא אוהבת לשכנע אנשים. אתה רוצה - תעשה, אתה לא רוצה – אני לא אשכנע אותך, אבל זה הפורמט וכן היינו צריכים להגיד 'למה אני כן'. אז איך בכל זאת שכנעתי אותם להצביע עבורי? אולי לא שכנעתי בסופו של דבר?"

לפחות ניסית.
"ניסיתי, אבל זה באמת לא באופי שלי לבקש או להתחנן. המעשים שלי הם הרבה מעבר לשכנועים. אני חושבת ששיחקתי את המשחק כמו שצריך לשחק, ואם הם יודעים להעריך משחק - הם צריכים לבחור בי".

גמר הישרדות VIP, שבת ברשת 13