הצטרפות לג'קי ודודו או הזדמנות שנייה לגדי? האופציות שעומדות בפני זהר

השורד החדש בשבט פגאסה קיווה לאחד את "ילדי התחנה המרכזית", אבל הכתף הקרה שקיבל מגדי אילצה אותו לחשב מסלול מחדש ולבדוק שיתוף פעולה גם עם היריבה המושבעת. האם זהר יחבור לג'קי או ימצא את דרכו לברית של גדי?

זמן צפייה: 00:46

אחרי 15 ימים בבקתה, זהר גבר על לייה וקובי וחזר למשחק - ישירות לשבט פגאסה המאוחד. זהר, שטרם הדחתו, טיפח בגאווה את ברית "ילדי התחנה המרכזית", שכללה גם את גדי, אלה ושירה, קיווה להקים אותה מחדש ולצעוד יחד לעבר השלבים המכריעים של המשחק. עם זאת, במהלך השיחה עם גדי הוא הבין שלבן בריתו משבט אפולאקי (עליו השלום), יש כבר ברית חדשה, ואין לו שם כל כך מקום.

מאוכזב מגדי, זהר פנה לחברי הברית השנייה ובראשם ג'קי (האויבת המושבעת שלו) ודודו. במהלך שיחה לילית סגרו השלושה על שיתוף פעולה, שמבחינתו של זהר צריך להסתיים בהגעתם לגמר ("אני רוצה גמר של אריות, לא של צבועים"), ואילו ג'קי עדיין לא הסתכלה קדימה מדי, אלא הציעה לפעול כבר לפני מועצת השבט הקרובה ולהגיע למסקנות אחריה.

לצפייה בפרק האחרון של הישרדות VIP

זהר שטראוס
זהר שטראוס | צילום: הישרדות VIP

בנקודה הזאת של המשחק זהר הוא ללא ספק לשון המאזניים. לכאורה, לברית של גדי יש יתרון מספרי על הברית של ג'קי (חמישה מול ארבעה), אבל חשוב לזכור שלייה כשומרת הבקתה יכולה להשפיע (אם תנצח בדו קרב שיתקיים לאחר משימת החסינות) וכמובן זהר שיכול לכל הפחות לכפות שיוויון שיוביל למבחן אש.

לזהר יש יריבות מרה עם ג'קי: הוא הדיח את מעיין, היא הדיחה אותו כנקמה, היא גרמה לו להצביע נגד שירה והוא בתמורה שלח אותה לאי בודד במקום להיות במסיבת האיחוד. אבל האם סוף סוף הם ישימו את הדם הרע ביניהם לטובת שיתוף פעולה שיצעיד את שניהם קדימה? לא בטוח שזאת ההחלטה הנכונה מבחינת זהר שכבר נכווה בעבר מג'קי. בסופו של דבר הוא יכול להיות רק האיש שיעזור לג'קי להגיע לארץ המובטחת, אבל לא יורשה להיכנס לתוכה. עם זאת, אם אכן ג'קי תעמוד במילתה זה יכול להיות כרטיס הכניסה שלו לגמר.

זהר וגדי, הישרדות VIP
צילום: זהר וגדי, הישרדות VIP

באגף השני זהר ציפה לקבל תשובות אחרות מגדי, אבל יכול להיות שדווקא הישירות של גדי תשרת אותו. גדי ישמח שזהר יהיה חלק מהברית שלו, הבעיה היא ש"אין לו תקן", כמו שהוא היטיב לתאר. מצד אחד, זהר יכול להחליט שהוא מצטרף לברית של גדי, לשרוד 4-3 הדחות קדימה בראש שקט ו"כשנגיע לגשר נחצה אותו". מצד שני, אם אכן התרחיש של גדי יתממש הרי שתקרת הזכוכית של זהר היא החמישייה האחרונה במשחק, ושחקן ווינר כמו זהר לא בטוח שיסתפק בזה.

זהר שטראוס, ג'קי אזולאי
זהר וג'קי בשיחה | צילום: הישרדות VIP

האם זהר יחבור לג'קי ולדודו או יצטרף לברית של גדי? ואל תשכחו שבהישרדות תמיד קיימת גם אופציה שלא בהכרח חשבתם עליה.