דודו, אלה, שירה או אודליה: מי יהיה המודח הבא של שבט פגאסה? הצביעו בסקר

זהר זכה בשרשרת החסינות והבטיח לעצמו שלושה ימים נוספים על האי. דנדן קיבל את הקול של אודליה אך הצהיר כי יצביע בהתאם לרצונה. ג'קי צלצלה בפעמון, התייפסה עם דודו - והחלה להביע הסתייגות מברית הבנות; האם היא תציל את חברה הטוב ותסית את האש לכיוונה של אישה אחרת, באיזה צד דנדן יבחר - ומי לא יגיע לחמישייה הסופית?

זמן צפייה: 00:54

ג'קי וזהר, ברכותינו: הבטחתם את מקומכם בחמישייה הסופית של הישרדות VIP, ועשיתם צעד משמעותי לקראת הגעה לגמר הגדול. עד שנגיע לשם, ננסה לנחש מי יהיו שלושת השורדים שיעמדו לצדכם בחמשת הגדולים, ויהיו כל כך קרובים לקבל מיליון שקלים.

רגע לפני ההדחה הבאה, זו תמונת המצב בשבט פגאסה: זהר, כזכור, זכה בשרשרת חסינות והעניק לעצמו שלושה ימים נוספים על האי - בדומה לג'קי, שצלצלה בפעמון כאקט מתריס ולתדהמתו של דודו. מנגד, אודליה לא תוכל להצביע במועצה הקרובה משום שהפסידה בדו-קרב מול דנדן - שבמפתיע, לא התחייב להציל את הגברים אלא דווקא הצהיר כי יצביע כפי שאודליה הייתה רוצה.

הישרדות

מכאן, לכאורה, שהמודח הבא הוא דודו - הרי הוא הגבר היחיד שנותר ללא הגנה אל מול ברית הנשים החזקה. אולם, בפרק הקודם ראינו את הסולחה בינו לבין ג'קי ואת הקושי שהתעורר אצלה מהאפשרות שתצטרך להדיח את חברה הטוב. בדברים שאמרה למצלמה, היא הודתה שהיא "אבודה, חושבת להדיח את אחת הבנות".

אז מה הלאה? האם יכול להיות שברגע האמת ג'קי תחליט להסית את האש לכיוונה של אחת הנשים ותשמור אמונים לדודו, שהלך לצידה מהיום הראשון? האם דנדן יקיים את הבטחתו לאודליה ויצביע יחד עם הבנות או שמא יעשה מהלך שיטרוף את הקלפים? ומי יהיה המודח הבא של שבט פגאסה?