"הברית מרוסקת לגמרי": האם יהונתן יבגוד בבני בריתו ויצביע נגד גדי? | הצביעו בסקר

אחרי שהפסיד את שרשרת החסינות, יהונתן ניסה לחזור לברית שנרקמה עוד בימי שבט אפולאקי עם ג'קי ודודו. לרגע אחד נראה היה שבשביל להציל את עצמו, הוא מוכן להקריב אפילו את גדי - מי שהיה איתו בברית עד כה. האם הוא באמת יעשה כן? התשובות הערב במועצת השבט של הישרדות VIP. עד אז מוזמנים להצביע בסקר

זמן צפייה: 00:56

יהונתן מאוכזב. לא רק שהוא לא זכה בשרשרת החסינות, אלא שאם גדי - שנמצא על המוקד של חברי השבט - יודח, הוא עלול להיות הבא בתור שימצא את עצמו מחוץ למשחק. "גדי אכזב אותי", אמר יהונתן בתום משימת האוכל המגעיל, "הרגשתי שהוא לא מתאמץ מספיק". כזכור, גדי הפסיד לדודו בדו-קרב ובשל כך פתק עם שמו ימתין מראש בכד ההצבעות.

בניסיון אחרון להציל את עצמו, יהונתן ניגש לג'קי ודודו והציע להם לחדש את הברית שנרקמה בתחילת המשחק, עוד בימי שבט אפולאקי. מהדברים שאמרה ג'קי לאחר מכן, נראה שהיא לא מתכוונת להיענות להצעה, אך בשלב הזה היא רוצה להיעזר בקול שלו ולהציל את דודו מהדחה.

כצופים אדוקים של הישרדות ולמודי אסטרטגיות, לא נופתע אם יהונתן אכן יחליט לבגוד בחבריו לברית, עליה טען שהיא "מרוסקת לגמרי" - אבל לכו תדעו. את התשובה נקבל בפרק ובינתיים ניתן לכם להכריע: האם יהונתן יחזור לברית עם ג'קי ודודו ויצביע נגד גדי, או שמא יישאר נאמן לחבריו ויצביע נגד דודו? ואולי בכלל, יהונתן יעשה את מה שזהר עשה בהצבעה הקודמת - וישים פתק ניטרלי?