רגע לפני מועצת השבט: חוזרים להדחה המפתיעה של זהר בעונה הקודמת

הפרק הקודם של הישרדות VIP הסתיים בהסכמה די כוללת בדבר הדחתו של קובי, אבל למי שצפה בפרומואים ובהצצות נראה שדווקא זהר יהיה המודח הבא. האם זהר, שהודח בהפתעה מוחלטת בעונה הקודמת, יודח שוב באותה הצורה? היזכרו בהדחה הדרמטית ובפה הפעור של אלינה

זמן צפייה: 04:11

לאחר הדחתה של מעיין, גדי שידע שהוא על הגריל, ניסה לעשות כל דבר שיגרום לו לא להיות מודח והחליט לספר לג'קי על כך שקובי ידע מהדחתה של מעיין. ג'קי מאוד כעסה והחליטה להישמע לעצתו של גדי ולהוביל מהלך שיסתיים בהדחה של קובי: "בוגד מבית יותר גרוע מבוגד מבחוץ".

אבל, אם נשפוט לפי הפרומואים וההצצות לפרק הקרוב, נראה שג'קי מבשלת מהלך אחר לחלוטין, וכזה שבסופו זהר ימצא את עצמו מחוץ למשחק. למי שהתסריט הזה נשמע מוכר, נזכיר שזה בדיוק מה שקרה בעונה הקודמת.

ג'קי וקובי, הישרדות VIP
ג'קי במהלך השיחה עם קובי", הישרדות VIP

אז אם נחזור קצת אחורה, לעונה הקודמת של הישרדות VIP, נראה כי המצב היה בדיוק אותו הדבר: חברי הברית של זהר, רגב הוד ואסי בוזגלו, "הרדימו" אותו ואת הברית שלו וגרמו להם לחשוב שמדיחים את בני ברוכים, כשבפועל הוא היה המודח הבא. לא נשכח גם את הפה הפעור של אלינה לוי שלא נסגר לכמעט דקה וחצי, מרוב ההלם מההדחה.

זהר מודח

כשזהר הודח הוא אמר: "אני מאוד מאוד מופתע ומאוכזב. לא הכנתי נאום כי לא חשבתי שאהיה מודח. ניפגש בסיבוב". ואכן הוא באמת חזר לסיבוב נוסף של הישרדות VIP, אבל האם הסיבוב הזה ייגמר מוקדם מהצפוי במועצת השבט?