ג'קי ודודו מסוכסכים, אודליה הבטיחה לנקום בלייה - ואלה נותרה לבד: מה מצב הבריתות בשבט?

מצד אחד, החברים הכי טובים לא מפסיקים לריב ונראה שהברית ביניהם הולכת ומתפוררת; מהצד השני, האמא שלא ראתה את ילדיה נשבעה להגיב - ובכך אולי תסכל את ברית הנשים; אז מה לדעתכם צפוי לקרות מכאן והלאה במשחק? • הצביעו בסקר

זמן צפייה: 01:01

אנחנו מודים: הסכסוך בין ג'קי לדודו תפס אותנו לא מוכנים. מתחילת העונה ועד הפרק האחרון, לא האמנו שיש משהו שיכול לפגום בברית החזקה בין החברים הכי טובים על האי. זה התחיל כשדודו סלח ליהונתן על שהצביע נגדו, המשיך כשהוא בחר באלה להתלוות אליו לסעודה - אבל איך זה ייגמר?

מהמעט שראינו נראה כי הקרע בין השניים הולך ומתרחב עד לכדי ריב של ממש. האם סופה של הברית הישנה היא תחילתה של ברית הבנות, או בעצם - האם הוויכוחים הבלתי נגמרים ישכנעו את ג'קי לנטוש את דודו ולתת את האות להזנקת ברית נשית? ננסה לעשות קצת סדר בנעשה בשבט פגאסה.

שבט פגאסה, הישרדות VIP
שבט פגאסה

מצד אחד, יכול להיות שכן - הרי אפילו אלה נותרה לבד במערכה, ואין סיבה שהיא לא תחבור לנשים בניסיון להתקדם עוד כמה שלבים במשחק. (עם כל הכבוד ליהונתן ודנדן, מאז שגדי הודח - ואולי אפילו עוד קודם לכן עם הדחתו של יובל - הם עברו לדאוג לעצמם, ולא נשארו מחוייבים לברית עם אלה).

מהצד השני יש את לייה, שאם תנצח בבקתה עוד פעם אחת - תחזור לשבט. הבעיה היא, שבמשימה הקודמת היא כרתה ברית עם יהונתן, והבטיחה שאם וכאשר היא תחזור היא תחבור אליו ולדנדן. אותו הסכם הוביל, כזכור, לכך שאודליה לא זכתה לשוחח עם ילדיה - והיא איימה בנקמה, כך שיכול להיות שתהיה עוד אישה שתודח עוד לפני שברית הבנות אכן תצא לדרך.