רגע האמת של ג'קי: תישאר נאמנה לבנות - או תחזור לברית עם דודו? הצביעו בסקר

מצד אחד, הוא החבר הכי טוב שלה מיומו הראשון של המשחק; מצד שני, לאורך כל העונה היא דיברה על חשיבותה של ברית הנשים; אבל זהו. לג'קי לא נותרו יותר מדי ברירות - שכן דודו הוא הגבר היחיד שהבנות יכולות להדיח במועצה הקרובה. עכשיו נותר לשאול אם היא באמת תעשה כן כפי שהצהירה לא פעם

זמן צפייה: 00:54

הם היו החברים הכי טובים, הם רבו לא מעט (והם גם הספיקו להשלים) - אבל זהו, עכשיו זה סוף סוף יקרה: רגע האמת של ג'קי אזולאי. בפרק הבא של הישרדות VIP תשודר מועצת השבט הגורלית שבה תעמוד השורדת למבחן החשוב של העונה ותכריע בין נאמנות לברית הבנות שרקמה, או שמא תלך עם הלב ותשמור - לפחות לעוד כמה ימים - על חברה הטוב דודו.

מצד אחד, ג'קי היא זו שתכננה את ברית הבנות הראשונה בתולדות הישרדות ישראל והובילה לרוב נשי בשבט פגאסה. במשך עונה שלמה היא הסבירה כי מבחינתה, גמר נשי הוא הרבה יותר מעוד מהלך במשחק אלא אג'נדה של ממש. מצד שני, גם בימים הכי מתוחים בינה לבין דודו היא לא מיהרה לקבור את החברות ביניהם - ולמרות הכול היא עדיין שמרה אותו לצידה.

ג'קי אזולאי ודודו אוואט
החיבוק שישנה את הכול? ג'קי ודודו | צילום: הישרדות VIP

אבל זהו. במועצה הקרובה נראה שאין לה יותר מדי ברירות: שני הגברים הנותרים בשבט הם דודו וזהר, אלא שהשני זכה בחסינות ומוגן מהדחה. דודו, שיכול היה לצלצל בפעמון ולהבטיח את הישארותו במשחק, התמהמה מלעשות כן - ופספס את ההזדמנות, כך שאל מול ברית הבנות החזקה - אין לו שום הגנה ממשית, ונראה כי היחידה שיכולה להציל אותו היא ג'קי.

היא, שכזכור התפייסה איתו בפרק האחרון, כבר החלה להסתייג מעט מברית הבנות והודתה שהיא נקרעת בין המהלך האסטרטגי לבין הרגש. האם כעת, בתור זו שקובעת את הטון בשבט ויודעת שעל פיה יישק דבר, ג'קי תלך עם הלב ותשמור על דודו - או תבחר בברית הבנות שעליה דיברה לאורך עונה שלמה? הצביעו