רגע לפני הדו קרב הגורלי: חוזרים לניצחון של "נסיכת החיוכים" על "השועל הוותיק"

אוהד בוזגלו שומר הבקתה בחר במעיין אשכנזי ליריבתו בדו קרב שיכריע את גורלו במשחק - ומיד חטף ביקורת על כך שבחר בבחורה ולא בגבר. לפני שנגלה הערב האם הבחירה שלו הייתה נכונה, זאת הזדמנות מצוינת להיזכר בהתמודדות מהעונה הקודמת בין אלה איילון לזהר שטראוס שסיימה את דרכו במשחק והוכיחה שוב מהי עוצמה נשית

זמן צפייה: 07:28

במהלך הפרק של הישרדות VIP, שומר הבקתה אוהד בוזגלו צריך לבחור באחד השורדים של שבט אפולאקי לדו קרב, שאם יפסיד בו הוא יסיים את דרכו במשחק ויעבור לווילת המודחים.

אוהד מחליט לבחור במעיין אשכנזי והבחירה בבחורה, שנתפסת כהתמודדות קלה יותר לגבר, מעוררת תגובות רבות בקרב השורדים ("פשוט נמושה, פחדן"), כשדודו אוואט אף הגדיל לעשות ואמר: "אני לא הייתי בוחר בבחורה, אלא אם לא הייתה לי ברירה והיו נשארות רק בחורות בשבט".

אוהד בוזגלו
האם הבחירה במעיין תתברר כנכונה? | צילום: הישרדות VIP

זו לא הפעם הראשונה שבה שומר בקתה מחליט להתמודד מול בחורה כדי לכאורה לעשות את החיים שלו קלים יותר ולהבטיח כמה ימים נוספים על האי. בעונה שעברה, זהר שטראוס הגיע לאותו המעמד, והיה צריך לבחור מתמודד לדו קרב הגורלי. אסי בוזגלו לחץ עליו לבחור בו, אבל זהר לא נכנע ללחץ ובחר באלה איילון ("נסיכת החלומות" כפי שזהר כינה אותה).

גם במקרה של זהר התגובות היו די זהות, כשאלה לא אהבה את הבחירה בלשון המעטה: "הוא קצת לוזר, להילחם מול דמות חלשה זה לא קרב הוגן, זאת מחשבה של מישהו שלא מאמין בעצמו יותר מדי". אבל את זהר זה לא עניין כל כך והוא טען שההחלטה הגיעה לאחר שבעה ימים של מחשבה: "אני כבר שועל ותיק, השריר הכי חזק אצלי מתחבא בתוך הגולגולות".

בסופו של דבר הבחירה של זהר עלתה לו במשחק, כשאלה ניצחה אותו בדו קרב הגורלי והדיחה אותו סופית מהמשחק. האם גורלו של אוהד בוזגלו יהיה דומה או שמוקדם להספיד אותו?