אלף נשיקות: השורדים נזכרים באהבות הראשונות שלהם וברגעים הכי רומנטיים שחוו

הפרפרים בבטן שיובל ואוהד הרגישו עוד בבית הספר היסודי, השקיעה הרומנטית של דנדן ואשתו, הצעת הנישואים המרגשת של קובי - והעצה של לייה לזוגות מאוהבים • לרגל ולנטיין דיי, קבלו כתבה קיטשית במיוחד

זמן צפייה: 02:25

אחחח ולנטיין, כמה אנחנו אוהבים את יום האהבה. מה יותר טוב ממחוות רומנטיות, פוסטים זוגיים באינסטגרם ומבצעים בחנויות לרגל החג שנחגג רק פעמיים בשנה? (היי, אל תשכחו את ט"ו באב). נכון, חלקנו (אהמ) רווקים, אבל אנחנו עדיין אוהבים לראות מהצד זוגות מאוהבים ולשמוע סיפורים קיטשיים ששייכים רק להם (בואו, זה לא שיש לנו משהו יותר טוב לעשות - והרי כמה עוד אפשר להחליק ימינה ושמאלה בטינדר?). לרגל היום המיוחד, חזרנו עם כמה מהמשתתפים בהישרדות VIP לאהבות הראשונות שלהם ולרגעים הכי רומנטיים שחוו בחיים.

[emj_shortcode emoj_id='10'] [emj_shortcode emoj_id='10'][emj_shortcode emoj_id='10']

האהבה הראשונה של יובל שם טוב הייתה עוד בית הספר היסודי. "הייתי מאוהב בתמרה", גילה לנו יובל והודה כי זו הפעם הראשונה שהוא מדבר על מושא אהבתו לשעבר, שבעצמה לא הייתה מודעת לעניין עד לרגע זה. "בזמנו לא סיפרתי שום דבר כי הייתי ילד ביישן. כל מה שידעתי לעשות זה לדמיין. הייתי מדמיין אותנו חברים, הולכים יד ביד, שטים בסירות ועפים בכדור פורח".

"ההורים שלי לא הבינו למה אני אוהב כל הזמן לישון, אבל זה היה המקום שלי להיות עם תמרה בדמיונות", הוסיף. "לכן, הורים יקרים, אם הבן שלכם ישן הרבה - אולי הוא פשוט מאוהב. תנו לו, עזבו אותו לנפשו". ומה עם תמרה? "אם את שומעת את זה וגם את מסכימה - צר לי להגיד לך שאני תפוס", צחק יובל, "יום אהבה שמח לכולם, ולא לשכוח לאהוב ולשמוח".

[emj_shortcode emoj_id='14'][emj_shortcode emoj_id='14'][emj_shortcode emoj_id='14']

גם אוהד בוזגלו הרגיש פרפרים בבטן עוד בכיתה ה'. "אני ואותה ילדה היינו הכי מקובלים בכיתה, וכמו בסיפורים - מלך ומלכת הכיתה נהיו חברים", שחזר. "התאהבנו ממש והיא הייתה הנשיקה הראשונה שלי. זה היה סיפור ילדות קסום שנמשך עד לאמצע כיתה ז'. מה שיפה בכל העניין הזה זה שסגרנו מעגל. נפגשנו אחרי שהתגרשתי וגם היא הייתה גרושה ללא ילדים. זה סיפור יפה וחלק מהחיים שלי בשלב מאוד מוקדם".

אצל דנדן זה קרה בתיכון. "הייתי בפנימייה ומי שאהבתי הייתה קטנה, מקסימה ונהדרת. הייתי מאוהב עד מעל לראש". בהמשך, הוא הכיר את לילך, מי שהפכה לאשתו. "ברגע שהכרתי אותה, כל האהבות הראשונות והשניות, לפניה ואחריה - נמחקו. יש רק אהבה אחת". הרגע הכי רומנטי שלהם היה בנמיביה. "ישבנו בדיונות וראינו את השקיעה הכי יפה בעולם. היה נורא קר אז היא הייתה חייבת להתחבק איתי וכבר אז הבנתי שהדבר היחיד שיכול לחמם אותי זה השפתיים הנפלאות שלה". אנחנו נמסים.

[emj_shortcode emoj_id='10'][emj_shortcode emoj_id='14'][emj_shortcode emoj_id='10']

כשקובי הציע נישואים לחברתו דאז וכיום אשתו, דנה, הוא היה צריך לגייס את יובל סגל. "זה היה בתקופת הצילומים של הסדרה 'טקסי דרייבר'", נזכר קובי. "רציתי להביא את דנה לסט אבל זה היה קשה כי היא לא רצתה למרות שהזמנתי אותה. יום אחד אמרתי ליובל, 'שמע, אתה חתיך הורס. תוכל לבקש מחברה שלי להגיע?'. הוא ביקש - והיא הסכימה.

קובי ודנה מאור
''היה קשה לשכנע אותה לבוא לסט''. קובי ואשתו | צילום: באדיבות המצולמים

"באותו יום, הבאתי את כל המשפחה שלה לסט. הם התחבאו מאחורי אוטובוס והיא התיישבה מאחורי המוניטור. התחלתי לצלם סצנה עם דביר בנדק ובשלב מסוים, אמרתי - כחלק מהטקסט, 'אני רוצה להתחתן, חושב שהגעתי לשלב הזה'. בנדק ענה 'אז תציע לה נישואים'. פניתי למצלמה - וזה מה שעשיתי. הכול מצולם". היא, כמובן, אמרה כן ומזה 13 שנים שהשניים נשואים פלוס שניים.

לייה גיל
''לא צריכים יום בשביל אהבה''. לייה גיל ובעלה

אז רגעים רומנטיים זה טוב ויפה, אבל  מה שחשוב באמת, אומרת לייה, הם החיים עצמם. "אנחנו לא מציינים את ולנטיין. בשביל אהבה - לא צריך יום. כל יום הוא יום האהבה וצריך לחגוג את האהבה". כבר 14 שנים שהיא ובעלה יחד, ועוד בוולנטיין הראשון שלהם הם החליטו להתחתן. "לציין כל יום את האהבה הרבה יותר מרגש מסתם לציין איזשהו יום, כי החגיגה צריכה להיות ממושכת", אומרת לייה, "אנחנו צריכים לחיות וליהנות מהרגע". אהבנו.