עוד לא אבדה תקוותם: כך יוכלו דודו וזהר להציל את עצמם מהדחה

בשלב הזה של המשחק הגברים נמצאים במיעוט מספרי ונראה שדרכן של הבנות אל הגמר סלולה ומובטחת, אלא שאם דנדן ינצח בדו-קרב מול אחת הנשים, ומישהי מהבנות תגיע אחרונה במשימת החסינות - הם יוכלו לעשות את הבלתי-יאמן ולהינצל; האם לדעתכם הם יצליחו? הצביעו בסקר | הישרדות VIP, הערב, אחרי החדשות ברשת 13

זמן צפייה: 00:38

התבאסתם מההדחה של דנדן? זעמתם על ברית הבנות? נעלבתם מג'קי בשמו של דודו? אל תאמרו נואש: אומנם הגברים בשבט פגאסה נמצאים במיעוט מספרי, וברגע זה נראה כי דרכן של הבנות סלולה ומובטחת - אלא שישנם מספר תרחישים שאם וכאשר יקרו - הגברים יוכלו להציל את עצמם מהדחה במועצת השבט הבאה ואולי, בעתיד, אף להגיע לגמר.

כעת בשבט, ארבע נשים - ג'קי, אלה, אודליה ושירה מול שני גברים - זהר ודודו. לכאורה, כל שנותר להן הוא להדיח בזה אחר זה את הבנים, להתרווח לאחור בהנאה ולהמתין לגמר. אבל היי, אסור לשכוח את דנדן, שומר הבקתה הטרי, שיכול לשנות את מאזן הכוחות בשבט. כל שעליו לעשות הוא לנצח את אחת הבנות בדו-קרב, לזכות בקול שלה במועצה הבאה ולהתפלל שהכוכבים יסתדרו לטובתו.

שבט פגאסה, הישרדות VIP
צילום: שבט פגאסה, הישרדות VIP

מלבד הקול של דנדן, הגברים יצטרכו לקוות שאחת הבנות תגיע אחרונה במשימת החסינות ובכך פתק עם שמה ימתין לה מראש בכד ההצבעות. במצב כזה, מאזן הקולות יהיה 4:3, כלומר דודו, זהר ודנדן + הקול בכד נגד האישה שהפסידה, זאת אל מול קולן של שלוש הנשים הנותרות. מכאן, שהמודחת הבאה עלולה להיות אישה.

חוץ מזה, אם זהר יזכה בשרשרת החסינות ומיד בתום המשימה דודו ירוץ לצלצל בפעמון ויקדים את ג'קי (שכן השניים הם המתמודדים האחרונים שטרם ניצלו את הזכות), לברית הבנות לא תהיה ברירה אלא להדיח אחת מהן ואולי להציל אותה במאזניים מול דנדן. אז האם לדעתכם המודח הבא יהיה אישה או גבר? הצביעו בסקר