יוסי נפרד מ"הישרדות": "ביום ששרפתי את הבנדנה הרגשתי שזכיתי בחיים חזרה"

רגע לאחר הדחתו, יוסי בובליל נפרד מ"הישרדות" בפוסט מרגש וזוכה לפרגון ואהבה מהחברים שהכיר על האי

זמן צפייה: 02:24

במשך 39 ימים שרד יוסי בובליל על האי. במהלך אותם ימים הוא הספיק להילחם במשימות, לבנות אסטרטגיות ומהלכים מפתיעים, ביניהם המהלך להדחתו של אלון ששון, לשמור מכל משמר על הברית החזקה שכרת עם מעיין אדםבר זומר וחברו הטוב שגיא ברייטנר, לעזוב אל אי המתים ואף לחזור מחדש למשחק הישר אל שלב האיחוד. אתמול, בתום 39 ימים קשים, מתישים ומלאי חוויות על האי, הודח יוסי בפעם השניה מהמשחק ועזב את האי לאחר שהפסיד לשורד הבלתי מנוצח מסגנאו מנגיסטו בדו קרב מותח על אי המתים.

הדו קרב הגורלי של יוסי ומנגיסטו | צילום: צילום: מיכה לובטון

"ביום ששרפתי את הבנדנה הרגשתי שזכיתי בחיים חזרה"

כדי לסגור מעגל, החליט יוסי לסכם את המסע הארוך והמלמד שעבר בפוסט כנה ואמיתי שנכתב הישר מהלב, אותו פרסם בחשבון האינסטגרם ובפרופיל הפייסבוק שלו. בפוסט הוא מספר על כל מה שעבר ב"הישרדות" מנקודת מבטו: החל מההבחירה בו כמתמודד הלא נחוץ של שבט ליגאוו, השפעת והאנגינה בהן חלה במהלך המשחק, ההגעה הראשונה לאי המתים והמפגש עם מנגיסטו, יחסי האהבה-שנאה שיש לו עם נתי, הרגשות שעולים מצפייה בורד ומיכל מדברות עליו מאחורי גבו ורגע ההדחה הסופי שלו מהמשחק:

החברים על האי מפרגנים ליוסי

מלבד הברית החזקה שכרת עם מעיין, שגיא ובר, שלימים הפכו להיות חבריו הטובים ביותר על האי, חבר יוסי למתמודדים שונים במהלך העונה והצליח להיכנס להם עמוק ללב. אתמול, לאחר הדחתו, החליטו המתמודדים להעלות פוסטים מרגשים ברשתות החברתיות כדי לפרגן לחברם הטוב ולתמוך בו רגע לאחר ההדחה:

 

אחי אתה זוכר את הרגע הזה? זה היה אחרי משימת הפרס עם הכדורים שזכיתי בה. קפצת עלי וחיבקת אותי כאילו אתה זכית בעצמך, שמחת בשמחתי בצורה שאי אפשר לתאר. זה יותר מהכל מראה מי אתה. בחור שכולו לב ונתינה. רק רוצה לעשות טוב, פועל מרגש אמיתי ונותן את כל כולו עבור מי שהוא אוהב. אני שמח שזכיתי בך במשחק הזה, שמח שכל עם ישראל ראה איזה בן אדם אתה. פייטר, רגיש, חבר, חכם, מצחיק, אמיתי והרשימה ממשיכה. תודה שהיית שם לצידי. יאללה בוא לוילהההה יש ממתתקקקייםםםם! // @yosiboblile @survivor.israel

A post shared by Sagi Braitner | שגיא ברייטנר (@sagibraitner) on

 

מה שנגמר על האי, ממשיך בוילת המושבעים

רגע לאחר שיוסי שרף את הבנדנה, נפרד ממנגיסטו ועזב את האי, הוא הגיע לראשונה אל וילת המושבעים, שם פגש את חבריו המושבעים אמיר, בר ושגיא והתרגל למעמדו החדש בתור המושבע הרביעי של העונה. צפו עכשיו בפרק השביעי של "וילת המושבעים" וגלו את כל מה שעבר על יוסי מהרגע שעזב את האי.

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מי השורד שעשה לכם את העונה? הצבעת הגמר ל"שורד האהוב" החלה! הצביעו והשפיעו

בחנו את עצמכם: לאיזו ברית על האי אתם שייכים?

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המושבעים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים