אתם קבעתם: אמיר הוא האסטרטג הגדול של העונה

בסקר שערכנו כאן בשבוע שעבר שאלנו אתכם למי מהשורדים יש אסטרטגיה שתוביל אותו לניצחון, אתם קבעתם: אמיר פחר הוא האסטרטג של העונה. מי נמצא במקום השני?

ובמקום הראשון

למען האמת, לא מפליא שהמתמודד שזכה בתואר "האסטרטג של העונה" הוא אמיר פחר. אחד השורדים המסקרנים והמעניינים, בעל כושר שכנוע מרשים שיודע בדיוק איך להשאיר את אויביו קרובים ומה לעשות כדי להינצל מהדחה. אין ספק שאמיר הגיע להישרדות כדי לשחק את המשחק.

צילום: צילום: אוהד רומנו

אמיר קטף את המקום הראשון עם רוב של 40% מקולות הגולשים שבחרו בו כאסטרטג של העונה. במקום השני נמצא יוסי בובליל, שזכור בעיקר בגלל המהלך האסטרטגי שביצע כששלף את פסלון החסינות האישי שלו ובחר להדיח את אלון ששון, שזכה ב- 27% מהקולות ובמקום השלישי עם 20% מהקולות נמצאת, איך לא, מעיין אדם. בפער גדול משלושתם נמצאים שגיא ברייטנר (מקום רביעי עם 4%), רז זהבי (מקום חמישי עם 3%), מיכל פוקס, נתי שדה ובר זומר (מקום שישי עם 1% בלבד) ובמקום השביעי והאחרון נמצאות ענבר פיניאבסקי בסון, ורד ספיבק והמודחת הטרייה טניטה פבר, שאכן הודתה כי היא לא מתכוונת לתקוע סכינים בגב ולשחק משחקים מלאי אסטרטגיה, מה שהוביל להדחתה בפרק האחרון.

הצביעו בסקר: בוהאיי VS ליגאוו

ההתפתחויות והשינויים הקיצוניים שעברו שני השבטים לאורך הפרקים האחרונים יצרו אצל כל אחד מאיתנו חיבור חזק והעדפה ברורה לאחד השבטים. מי השבט המועדף עליכם?

הצביעו עכשיו בסקר וגלו האם שאר הגולשים חושבים כמוכם:

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מתמודדי הישרדות מאחלים: חופש גדול שמח!

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המודחים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים

האזינו עכשיו: הפלייליסט של השורד שגיא ברייטנר

מה חושבים ברשתות החברתיות על הדחתו של מנגיסטו?