זאת הדרך בה אכילת פיצה תעזור לכם לרדת במשקל

חדשות טובות: הדיאטה שלכם עומדת לעבור מ"איכס" ל"טעים" תוך זמן קצר

פיצה

אמנם דיאטה נקייה היא בהחלט משהו לשאוף אליו, אבל אנחנו לא מאשימים אתכם אם הפה שלכם מזיל ריר מהמחשבה על המבורגר עסיסי או תפוצ'יפס מכוסה במלח. טיפול בעצמכם מדי פעם לא אמור להרגיש כמו פשע!

למרבה המזל, מחקר אומר שלהיכנע לפיתויי האוכל מדי פעם זה לא רק בסדר; אולי זה אפילו יהיה טוב. במחקר שנערך לאחרונה חוקרים מפורטוגל ביקשו ממתנדבים להגביל את צריכתם ל-10,500 קלוריות בשבוע, בעוד שמחצית מהמשתתפים אכלו 1,500 קלוריות בכל יום, המחצית השנייה אכלה 1,300 שישה ימים בשבוע, וחסכה את שאר הקלוריות שלהם ל"יום רמאות" ביום ראשון.

עוד ב"בריאות"

כך אנשים בריאים מבלים את 10 הדקות האחרונות של היום

האם שופינג עושה אתכם בריאים יותר?

כנראה שיש לכם נומופוביה – ואתם אפילו לא יודעים את זה

 

בתום השבועיים, שתי הקבוצות ירדו במשקל. עם זאת, אלה שהשתחררו ב"יום רמאות" של סוף השבוע שלהם דיווחו שהם מרגישים מאושרים יותר ומוטיבציה להמשיך בדיאטה. מסתבר שהפינוק מדי פעם עלול למנוע מכם לשרוף את הדיאטה, על פי מחברת המחקר ריטה קואלו דו וייל. "המפתח הוא לתכנן מראש ולקבוע יום ספציפי לשבירת החוקים".

"בגלל שלהיכנע לסופגנייה יכול לגרום לכם להרגיש כאילו פוצצתם את הדיאטה שלכם - ואולי גם לנטוש אותה לחלוטין." אבל לפני שתתחילו לשאוף כל הג'אנק באופק, המשיכו בזהירות. ד"ר וייל אומרת שחשוב להגביל את ימי הצ'יט שלכם ולהימנע מהגזמה כשאתם מתפנקים. בנוסף, יש עדיין ויכוח בקהילת הבריאות לגבי האם ארוחות רמאות הן טובות או רעות לירידה במשקל.

צריכים תרגום? קדימה, אכלו מדי פעם פרוסת פיצה; רק זכרו לעשות זאת במתינות. ואם אתם מתחילים להרגיש קצת אשמה, אל תתייאשו!

*מקור - thehealthy