לא רק לספורטאים: זאת הסיבה שאתם חייבים מדרסים

הם לא רק עבור מי שסובל מכאבים ויעזרו לכם לשפר את איכות החיים. קבלו 4 עצות שיעזרו לכם לשמור על המדרסים לאורך זמן

Pain,in,the,foot,,man,holds,hands,to,his,feet,

השימוש במדרסים יכול לשנות את החיים, לשפר את איכות החיים בטווח הקצר והארוך, מאפשר טיפול בכאב ואף עשוי להפחית כאבים אופציונאליים שעלולים להופיע עם הגיל, ועם שחיקת הסחוסים הטבעית שחווה הגוף במשך הזמן. עם התפתחות תחום האורתופדיה, ניתן לומר כי בשנים האחרונות כל אדם זקוק למדרסים.

הם משמשים כבר עשרות שנים לשיכוך כאבים בכפות הרגליים ומסייעים בריכוך הדריכה על כף הרגל, הנתונה ללחץ מתמיד. הם מספקים תמיכה ליותר מ- 20 עצמות ומעל 100 שרירי כף הרגל, שהם הבסיס לעמידה, הליכה ולכל פעילות של הגוף.

מדרסים בהתאמה אישית תומכים בשלוש הקשתות הנוצרות ממבנה עצמות כף הרגל ומספקות בסיס יציב וחזק לגוף: רוחבית, אורכית (מדיאלית) וחיצונית (לטרלית). תמיכה טובה בכפות הרגליים תאפשר יציבה נכונה והפחתה בכאבי גוף אחרים שעלולים להופיע במהלך החיים.

זה הפינוק החורפי האולטימטיבי שיעזור לכם לשמור על המשקל

גם לכם יש את הכתם הלבן הזה על הציפורניים?

זאת הסיבה שאסור לכם לשתות קפה על בטן ריקה

 

 

המדרסים יכולים לשפר את ביצועי ספורטאים בענפי הספורט השונים, ואף להקטין את הסיכון להיפצע. מחקרים גם מראים כי מדרסים נכונים לסוג הספורט יכולים להגביר את יכולת הניתור, הכוח הפיזי ולשפר את האיזון.

Sports,woman,fitting,orthopedic,insoles.,treatment,and,prevention,of,flat
כל אדם זקוק להם | צילום: shutterstock

למעשה, לספורטאים עם פרונציה (מצב בו הרגל פונה פנימה) או סופינציה (מצב בו הרגל פונה החוצה) לא מטופלת, קיים סיכון גדול יותר לסבול מפציעה בברך. כאשר המנח לא תקין מופעל לחץ רב על אזור מסוים בסחוסים וגורם לשחיקה שלהם, ובהמשך לכאבים חזקים. תיקון מנח כף הרגל באמצעות מדרסים והבאת כפות הרגלים למנח נורמלי, משפיע ומתקן את יציבת הגוף כולו.

איך שומרים על המדרסים לאורך זמן?

לרוב, מדרסים אמורים להחזיק מעמד עד 4 שנים, אך לעיתים, אפילו אף יותר, בהתאם למשקל הגוף ולסוג הפעילות. קבלו 4 עצות שיעזרו לכם לשמור על המדרסים יעילים לאורך זמן:

  • אין לכבס או לייבש מדרסים במכונת כביסה או במייבש.
  • אין להשאיר את המדרסים ברכב חם (בשמש).
  • ניתן לנקות את המדרסים עם מגבון לח בהתאם לצורך. ייבוש עם מטלית יבשה ושהייה בצל, באוויר, עד ליבוש מלא. לאחר מכן יש להחזיר אותם לנעליים.
  • במידה והמדרסים נרטבו, יש להסיר אותם, לנגב ולייבש בצל, באוויר הפתוח.

 

באדיבות חברת 'נטסטפ' – מדרסים בהתאמה אישית און ליין