שטפתם ידיים עם סבון לאחרונה? כנראה שתרמתם עוד למשבר האקלים העולמי

זה לא סוד שכדור הארץ ניצב בפני לא מעט אתגרים רציניים במהלך השנים. ההתחממות הגלובלית, החור באוזון וזיהום האוויר הם רק חלק מהבעיות הגוברות בעולם שחייבים לטפל בהן. קשה לדעת מאיפה להתחיל אם אתם רוצים לעזור, אבל כנראה שהמקום הטוב ביותר להתחיל הוא בתוך הבית שלך

זמן צפייה: 01:29

יום כדור הארץ שחל היום הוא יום בינלאומי להגברת מודעות להגנת הסביבה של כדור הארץ. מטרת היום היא להעלות את המודעות ליכולתו של כל אדם להשפיע באמצעות התנהלות יום-יומית המתחשבת בסביבה, על גורלנו ועל גורל הדורות הבאים, ולהראות כי צריכת משאבים יעילה משפיעה על כל המערכת האקולוגית ועל איכות הסביבה. תוכנית האו"ם לאיכות הסביבה (UNEP) מדווחת כי נושאים כמו מחסור במים, אובדן המגוון הביולוגי ושינויי אקלים הם כולם "בעיות גוברות שיש לטפל בהן בדחיפות." נושאים אחרים כוללים זיהום אוויר ומים, כריתת יערות, הרס חיות בר והידלדלות משאבים.

לדברי מנכ"ל UNEP לשעבר, אחים שטיינר: "אם המגמות הנוכחיות נמשכות והעולם לא יצליח לחוקק פתרונות המשפרים את דפוסי הייצור והצריכה הנוכחיים, אז מצב הסביבה בעולם ימשיך לרדת." עם האיומים הללו קשה לדעת מאיפה להתחיל אם אתם רוצים לעזור. עם זאת, ישנם אנשי איכות הסביבה שאומרים שהמקום הטוב ביותר להתחיל הוא בתוך הבית שלך. פריטים יומיומיים רבים השוכבים בביתך יכולים לתרום לבעיה בגלל החומר ממנו הם עשויים, איך שהם מיוצרים או איך שאנחנו נפטרים מהשאריות שלהם.

בכדי לעזור לכם לתת מושג טוב יותר לגבי הפריטים המפתיעים שפוגעים בסביבה, ריכזנו את 8 הרגלי הטיפוח שמזיקים מבחינה אקולוגית

הכתבה נערכה בעזרת אתר stacker ו-CNN