במקום קפה: האם כדאי לכם לשתות מים חמים עם לימון בבוקר?

כדאי שתשקלו להחליף את כוס הקפה הסטנדרטית בכוס מים חמים ולימון דבר ראשון בבוקר. השילוב יכול לעזור לכם לרדת במשקל ולשמור על לחות, לשפר את מערכת העיכול ולהגביר צריכת ויטמין C. אתם יכולים אפילו לתבל את משקה הבוקר הזה כדי לשפר את היתרונות שלו

מים עם לימון

כוס מים חמים עם לימון בכל בוקר תעזור לכם לשמור על מערכת עיכול בריאה ויעילה. טעמו החמוץ של הלימון מפעיל בגוף את "תהליך אגני", שמתניע את מערכת העיכול וגורם לגוף לעכל מזון בצורה יעילה יותר לאורך כל היום.

תפקיד: שתיית מי לימון דבר הראשון בבוקר מעוררת את מערכת העיכול. זה משפר את יכולתו של הגוף לספוג חומרים מזינים. ספיגה לקויה של חומרים מזינים עלולה לגרום לכם להרגיש רעב גם כשאינכם רעבים.

אפקטים: מי לימון מנקים את החיך בדרך למטה. זה עוזר לשטוף בעדינות את הכליות והכבד מפסולת ורעלים. זה גם יכול לסייע בניקוי מערכת הלימפה, מערכת גוף נוספת המבטלת רעלים.

משמעות: גם לימונים וגם מים נמצאים ברשימת המזונות שטופי השומן. מים עוזרים לגוף שלכם להישאר מלא לחות. הגוף שלכם אוגר יותר שומן כאשר אתם מיובשים מכיוון שהכליות שלכם זקוקות לעזרה מהכבד כדי לתפקד כאשר הגוף נמצא במצב זה. זה פוגע ביכולת הכבד לשרוף שומן. מים הם גם חומר מדכא תיאבון טבעי. התייבשות, לעומת זאת, יכולה לגרום לתחושות רעב.

לימונים עשויים לסייע בהפחתת הצלוליטיס מכיוון שהפרי מעורר את זרימת הדם לעורך ומסייע לגוף לשטוף פסולת. לימונים גם מגבירים את יכולתו של הגוף לעבד שומן.

 

עוד ב"בריאות"

בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מכורים לכושר?

אל תהיו מגנט ליתושים: למה הם נדבקים דווקא אליכם?

הפכו ליועצי הבריאות של עצמכם: כך תשתמשו נכון בתוספי תזונה

 

 

יתרונות: מיץ לימון מספק כמות גבוהה של ויטמין C.  לימון אחד נותן 30.7 מ"ג ויטמין C, על פי משרד החקלאות האמריקאי. הכמות היומית המומלצת היא 75 מ"ג לנשים ו -90 מ"ג לגברים.

לאנשים שצורכים יותר ויטמין C יש מערכות עיכול יעילות יותר מאשר לאנשים שלא. לימון גם מגביר את חומציות מערכת העיכול, מה שעוזר לספוג סידן טוב יותר. ספיגת הסידן עוזרת לירידה במשקל מכיוון שהסידן מאוחסן בתאי השומן. ככל שיש יותר סידן בתאי השומן וקל יותר לעורר את צריבתם.

ויטמין C גם מחזק את המערכת החיסונית, מסייע במניעת מחלות לב כליליות ומוריד את הסיכון לשבץ, קטרקט וגאוט. ויטמין נוגד חמצון זה עשוי גם לסייע בהורדת הסיכון לסרטן כאשר הוא נצרך באמצעות פירות טריים, על פי אוניברסיטת אורגון סטייט.

פוטנציאל: הוספת כף מיץ לימון יחד עם חלק מקליפת הלימון יכולה לספק 1,600 כושר ספיגה רדיקלי של חמצן, או ORAC, ליחידות לתזונה שלכם, על פי המגזין Women's Health. יחידת ORAC היא מדידה שפותחה על ידי המכונים הלאומיים לבריאות למדידת יכולת נוגדת החמצון של מזון. ערך גבוה יותר פירושו יותר יתרונות נוגדי חמצון, כגון לחימה ברדיקלים חופשיים הפוגעים בתאים.

מיץ לימון נוגד חמצון אחד הוא אריוצ'טרין, העשוי להגן מפני לחץ חמצוני בכבד.

מקור: healthymagazine