כמה רע זה לישון עם שיער רטוב

הגיע הזמן לשקול מחדש לפני שאתן שוב קופצות למיטה עם שיער רטוב

מקלחת

בסופו של יום ארוך, קל מדי להתקלח במקלחת חמה, לזרוק על עצמכן פיג'מה, לצחצח שיניים ואז לקפוץ למיטה. אבל האם אי פעם עצרתן לחשוב על הסיכונים בשינה עם שיער רטוב?

מה קורה כשאתן ישנות על שיער רטוב

התוצאה השלילית הראשונה של שינה עם שיער רטוב היא קוסמטית בלבד: אתן לא יכולות לחזות איך השיער הרטוב שלכן ייראה בבוקר. "אם תנסו לעצב את השיער בבוקר לאחר שישנתן עליו רטוב, סביר להניח שתתקשו בעיצוב השיער, הגלים המצחיקים, הצדדים השטוחים והקמטים", אומרת אולגה גילברט, מעצבת שיער בסלון במדבר פאלם, קליפורניה.

"כשאתן מתעוררות אל ראש המיטה הסורר, סביר להניח שתצטרכו להרטיב אותו שוב כדי לייבש אותו כראוי ולהחזיר את השליטה. זה מוסיף זמן לשגרת הבוקר שלכן שלא לצורך", היא אומרת.

עוד ב"בריאות"

לא מצליחים ללכת 10,000 צעדים ביום? עשו את זה במקום

10 דברים שאתם צריכים לזרוק מהמטבח שלכם עכשיו

זוהי הדיאטה הטובה ביותר למניעת סרטן השד

 

גילברט אומרת ששינה עם שיער רטוב אינה פוגעת מיד בזקיקי השיער, אך בהחלט יכולה להוביל לשבירת שיער, מכיוון שהשיער חלש ביותר כשהוא רטוב, מה שהופך אותו לגמיש יותר וקל לשבירה. "אם אתן אוספות את השיער הרטוב לקוקו הדוק, יש לכן הרבה יותר סיכוי לשבור אותו במהלך הלילה", אומרת גילברט.

מה לעשות אם אתן ישנות עם שיער רטוב

אם אתן בהחלט חייבות לישון עם שיער רטוב כי נניח שאתן צריכות להתעורר מוקדם לעבודה, יש כמה דרכים קלות למזער את הנזק. ראשית, החליפו את סדיני הכותנה בקבוצת משי. למשי יש משטח חלק הרבה יותר, מה שמקל על השיער שלכן; עם ציפית משי, לא תחוו שבירה רבה.

שיער רטוב
צילום: shuttrstock

לאחר מכן, הקפידו לישון עם השיער למטה או בצמה רופפת, במקום למעלה אסוף בקוקו. בנוסף, החליפו את הגומיות הצמודות והאלסטיות שלכן עם קליפס רך יותר שלא ימשוך את השיער בלילה.

*מקור -thehealthy