האודישנים הכי ויראליים בהיסטוריה של אקס פקטור

נזכרנו באודישנים הבולטים בתולדות אקס פקטור העולמי שהשאירו אותו ואת הקהל עם פה פעור: מההופעה הראשונה של וואן דיירקשן ביחד, דרך זוג החברות שהתעמתו על הבמה, ועד הרביעייה הפיליפינית שהרעידה את ההיכל

מקום 8 - ג'יימס ארתור עולה לגדולות

ג'יימס ארתור, שבוודאי מוכר לכם מלהיטו impossible, ואחראי בנוסף על להיטים רבים אחרים, התחיל את דרכו באקס פקטור בריטניה. ארתור הגיע לאודישן כבחור צעיר בן 24 שגר בשכונה ענייה במידלסברו, אנגליה. האודישן שלו היה מרובה באמוציות, גם בגלל הביצוע המרגש והמיוחד שכבש את לב השופטים, וגם בגלל הוריו שהתאחדו לראשונה לאחר 20 שנה, לכבוד האודישן של בנם המוכשר.

מקום 7 - האחים ללהקת AKNU מפתיעים את סיימון

האודישן הבא הוא ככל הנראה האודישן הכי "קול" שתראו בכתבה הזו, שלושה אחים מלוס אנג'לס הקימו הרכב בשם AKNU - a kind never understood או בתרגום חופשי, זן לא מובן. האחים פחדו שסיימון יחשוב שהם "אולד פאשן" ולא רלוונטיים לאקס פקטור, ושהודיעו לו שיבצעו את הקלאסיקה "ולרי" סיימון אכן אמר שהוא לא אוהב את השיר והלחיץ את האחים. אך ברגע שAKNU פתחו את הפה, והתחילו להזיז את הגוף - היה ברור שמדובר בלהיט ובהרכב הכי קולי שהגיע לאקס פקטור. סיימון בסוף סיכם את הביצוע כחדשני ומיוחד, ולמרות סלידתו מהשיר אמר שהוא יכול להקשיב להם שרים אותו כל יום כל היום.

אם אתם חושבים שאתם מסוגלים לשיר מול סיימון קאוול, ההרשמה לעונה החדשה בעיצומה! הירשמו כאן

מקום 6 - זואי שוברת את האולפן ואת המצלמה

לאחר שני אודישנים מוצלחים במיוחד, הגיע הזמן לעבור לאודישן שהפך ויראלי, ולאו דווקא בגלל רמת הביצוע הגבוהה. זואי הגיעה מעיירה קטנה בדרום ווילס ישירות לבמה הגדולה של אקס פקטור בריטניה. היא הגיעה לאחר שנים שהייתה חקיינית של להקת פינק והחליטה כעת לנסות לפרוץ בתור עצמה, אך לסיוט הבלהות שנפל עליה, היא לא ציפתה. זואי שרה לא טוב ונעצרה על ידי השופטים, שאפילו היו נחמדים ונתנו לה ניסיון שני שלא צלח גם הוא. זואי לא הצליחה לשלוט בכעס על חוסר הקבלה, וכאן התחיל מופע האימה - זואי השליכה את המיקרופון לרצפה, התחילה לצרוח ולקלל את השופטים, העיפה כל חפץ ואדם שעומד בדרכה ואפילו הרביצה לצלם. אין ספק שמדובר באחד האודישנים האייקונים בתולדות האקס פקטור.

מקום 5 - האודישן שגרם אפילו לסיימון לפרוץ בבכי

האודישן הבא שייך לג'וש דניאל, מכונאי צעיר בן 21 שהפתיע את השופטים והקהל עם ביצוע מדויק ומרגש שאליו התלווה סיפור אישי לא קל - בן לאם חד הורית, שלפני כשנתיים איבד את חברו הטוב ביותר, והקדיש לו את האודישן. לאחר הביצוע השופטים לא היו מסוגלים לעצור את הדמעות, ועם ביצוע כל כך מרגש, קשה שלא להבין אותם.

מקום 4 - וואן דיירקשן נחשפים לעולם

אמנם לא מדובר על אודישן פתיחה, אלא על ביצוע ראשון בבית הבריכה של סיימון, אך לא ניתן לעשות דירוג אודישנים מבלי להזכיר את הכוכבים הגדולים ביותר שייצאו מהאקס פקטור העולמי - וואן דיירקשן. החמישה כמובן הגיעו כיחידים והשופטים החליטו לחבר אותם ללהקת בנים, שבעתיד הלא רחוק תכבוש את העולם. בינתיים החמישה ביצעו את הביצוע הראשון שלהם ביחד, שהבליט את היכולות של הארי סטיילס כסולן הלהקה, ונתן טעימה מכמות הכישרון שיש לחמישיית הבנים.

מקום 3 - לואיזה ג'ונסון בת ה-17 מדהימה את העולם

לואיזה הצעירה הגיעה לאקס פקטור בלי יותר מידיי ניסיון שירה, ועם המון לחץ שהקשה עליה לדבר עם השופטים. ברגע שלואיזה התחילה לשיר, היה ברור שאין עוד צורך בדיבורים. היא בחרה בלהיט של מייקל ג'קסון והשאירה את השופטים והקהל המומים, תוך כדי שהיא פורצת בבכי מההתרגשות מכמות האהבה שקיבלה מהצופים והשופטים. לואיזה התקדמה והפכה להיות אחד הדמויות המזוהות ביותר עם האקס פקטור הבריטי.

Bannerweb

מקום 2 - אבי וליסה הגיעו לעשות בלאגן

במקום ה-2 נמצא עוד אודישן שלא הגיע לכאן דווקא בגלל איכות השירה, אלא בגלל מופע האימים של הצמד אביליסה. מדובר בשתי חברות צעירות בנות 17 ו18 שהגיעו לאודישן עם הגישה הגרועה ביותר בתולדות אקס פקטור. תוך כדי שהן מדברות, צועקת הצעירה לקהל לסתום את הפה, מה שגורם לחברתה לנטוש את הבמה בכעס. הבנות מקבלות עוד הזדמנות אך השירה שלהן ברמה נמוכה מאוד, הקהל ממשיך לשרוק בוז וסיימון אומר שהוא בחיים לא פגש בנות עם גישה כזו. הצעירה מביניהן ממשיכה עם מופע האימים ושואלת את אחת השופטות המוכרות בפאנל השופטים: "תזכירי לי מי את בכלל?" פה לחברתה הבוגרת ביותר נגמרת הסבלנות, והיא שולחת אגרוף היישר לפניה של חברתה, ויורדת מהבמה. הקהל והשופטים בשוק והבנות מופרדות מאחורי הקלעים. אין ספק שמדובר באודישן הביזארי ביותר בתולדות אקס פקטור.

מקום 1 - האחיות הפילפיניות שהתפוצצו על הבמה

במקום הראשון נמצא הסרטון הכי נצפה בהיסטוריה של אקס פקטור ביוטיוב של להקת 4th power. ארבעת הבנות הקטנות, הגיעו ישירות מהפילפינים לאקס פקטור בריטניה, ושנשאלו למה הגיעו דווקא לכאן - ענו הבנות שבאו בשביל סיימון ומלכת אנגליה. לאחר השיחה עם הבנות לשופטים לא היו ציפיות גדולות, אך ברגע שהבנות פתחו את הפה כל הדיבורים נשכחו. הרביעייה שרה את הלהיט של ג'סי ג'יי bang bang וביצעו את אחת ההופעות הבלתי נשכחות בתולדות אקס פקטור העולמי שהשאירה את הקהל והשופטים בהלם: "מדובר במפלצות קטנות".