יש פזמון תרקדו: ההופעות הבלתי נשכחות בבית "האח הגדול"

העונה החדשה שתתחיל בשבת טומנת בתוכה המון הפתעות שאנחנו אפילו לא מסוגלים לדמיין. רגע לפני שהמפורסמים מגיעים, הגיע הזמן להיזכר בהופעות הגדולות שהתרחשו ממש באותו הבית מלא הזכרונות והנוסטלגיה. קבלו את ההופעות שריגשו, הפתיעו וגרמו ללב שלנו להחסיר מספר פעימות לאורך העונות של "האח הגדול"

זמן צפייה: 00:25

דואט בהפתעה של זהבה בן ואייל גולן

עם 25 שנות קריירה שמתוכן שמונה שנות היעדרות מהבמות, זהבה בן נכנסת ל"בית האח הגדול" וברגע אחד מזלה משתנה כשהטלפון של הבית צלצל בשבילה, שכללה את ההצעה המיוחלת מאייל גולן לעשות את קיסריה איתה, כולל דואט שלהם יחד עם השירים "צליל מיתר" ו"ומה לך ילדה" לקולות הדיירים ההמומים.

מרגי ונועה קירל מרימים בחצר האח

בעונה האחרונה גל גברעם השאירה לתום חיימוב חור בלב בצורה שלה כשהודחה מהבית, דווקא בולנטיינז ובול על חגיגת הסיום של העונה. אבל מי מתאים למלא את החלל העצום יותר ממרגי ונועה קירל? תחילה, מרגי עלה ראשון עם הנאמבר שלו "אני לא יוצא למסיבות" ועלה לנסט רק כדי שקירל תצא לתת בראש עם הלהיטים "מיליון דולר" ו"פאוץ". כשלבסוף עלו יחד לבצע את להיט הקיץ הסוחף שלהם, "תזמינו לי אמבולנס".

עוד באח הגדול >>

תדליקו מזגן: מצעד בגדי הים של דיירי "האח הגדול"
לתפארת הביצה הישראלית: מצעד הזוגות שהכירו בבית האח הגדול
יודעים הכל על "האח הגדול"? ענו על השאלון ואולי תזכו במנוי לערוץ 26
מרחבי הרשת: החיקויים הגדולים של דיירי "האח הגדול"

לשירת התקווה 6 הדיירים מתבקשים להתרגש

לאחר משימות אקסטרים וזרימת אדרנלין ברמות גבוהות, משימת האשראם בעונת 2020 באה בדיוק בזמן. הגורו ליאור כלפון השרה על הדיירים אנרגיות של אהבה, שלווה ותקווה. אבל לא סתם תקווה, אלא הלהקה ממש. "התקווה 6" נכנסה לבית וגרמה לכל הדיירים לצאת שוב מאיזון עם הופעה חיה ומרגשת במיוחד.

אבא, חבר אמר לי לשיר ב"האח הגדול"

עונת החתונות הגיעה גם לבית "האח הגדול", כשחגית היימן ויוסי אורפלי קיבלו משימה להפוך לזוג. השניים התלבשו בחליפה ושמלה לבנה עם הינומה, וכששיר החופה החל להתנגן, יצאו הדיירים להליכה המרגשת אל החתונה ופגשו בהופעה חיהשל הזמר והמלחין הדגול, שלומי שבת, שגם הקדיש להם שירים נוסטלגיים וגרם לחגית להתבלבל כאילו זה יום חתונתה ממש.

כמו איזה שני משוגעים בגמר

בגמר עונת "האח הגדול" כשאליאב רחמים וישראל אוגלבו נותרו הדיירים האחרונים בבית קוצצים ציפורניים לקראת ההכרזה, הם והצופים קיבלו הפתעה מרגשת כשהזמר הגדול במדינה, עומר אדם, נכנס לבית להופעה חיה והקדיש להם את השיר "שני משוגעים".

סבלימינל וה-ליאור פרחי

בעונה הראשונה של ה"אח הגדול" בישראל הדיירים נכנסו אנונימיים ובן לילה נהפכו לכוכבים ומובילי קהל. במיוחד יוסי בובליל, הדייר הבולט של העונה שהתחיל לזמזם את השיר "תזהר ממנה" שהיה דאז לא מוכר. באחת המשימות, הדיירים נדרשו להתעלם מכל דבר שקורה בבית ובדיוק אז הוא הכניס את הראפר סאבלימינל והזמר ליאור פרחי עם הלהיט "תיזהר ממנה".

 

מה יחכה לנו בעונה החדשה? כל התשובות באירוע הכניסה שכמותו לא ראיתם מעולם - שבת בערוץ 13