מהטארט של אור שפיץ ועד התגובה של טיטי: מה למדנו מהעונה החמה של האח הגדול?

אחרי 53 ימים שהם מוקפים במצלמות ומיקרופונים, כשאלפי אנשים מתבוננים בהם יום יום, הדיירים האחרונים יצאו מהבית והעונה תסתיים. במהלכה קיבלנו לא רק רגעים מרגשים, מצחיקים ומוזרים אלא גם תובנות חשובות ומהותיות שילוו אותי לנצח נצחים

זמן צפייה: 00:46

1. מה הדרך הנכונה להכין קלתית של טארט

בכל פעם שאור שפיץ נכנסה למטבח בית האח הגדול נדרכתי. ידעתי שהולך להיות פה משהו שאני חייבת לזכור, מאחר ומדובר בלא פחות ממאסטר באפייה וכל טיפ שאוכל לדלות מהרגע הזה ישדרג את הכישורים הבינוניים שלי בתחום. שפיץ הפתיעה בדרך שהיא הכינה את הטארט של מאיה (כן, אותו טארט אגוזים שהצית את כל הדרמה), במקום לרדד את הבצק ולהלביש את כולו על התבנית, אור חתכה רצועה דקה והידקה את הדפנות ורק לאחר מכן הוסיפה את התחתית. תחילה היה נראה לי מסורבל אבל ניסיתי והרשו לי לומר שמדובר בפתרון קסם לחוסר האחידות בעובי הבצק שמאפיינת אנשים עם ידיים שמאליות כמוני.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-summer-2021-clips-biladi-self-2107180944' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_5llsbmuh' duration='163']

עוד באח הגדול >>

מהפוליטיקה ועד הכניסה לנעלי הבשלן: חמש הסיבות למה מגיע לאורן חזן לזכות!

מסדנת הפיתויים ועד מילון המושגים הכורדי: חמש הסיבות למה מגיע לעומר לזכות!

מהבחורה השקטה ועד לזו שעומדת על שלה: חמש הסיבות למה מגיע לשרית לזכות בגמר האח הגדול !

מהקפיצות הבהולות ועד הנאמנות לעצמו: חמש הסיבות למה מגיע לתמיר לזכות!

סיכום עונה: האחים הדיגיטלים אוכלים את הראש

2. לא לבחור צד זה לבחור צד

בזמן הסיבוב המי יודע כמה של אורן ומירי, אור ניסתה להישאר ניטרלית, כמובן שהדבר גרר היעלבויות ותחושת עלבון מצד אורן. מקרה נוסף הוא הריב של טיטי עם אורן בתחילת העונה בה היא הרגישה חסרת אונים שאף אחד מהדיירים לא עומד לצידה בזמן שחזן השמיע לדעתה אמירות גזעניות. בתוכנית כמו האח הגדול, לא ניתן להישאר ניטרלים, לא ניתן להתרחק מהבלאגן משום שאז זה יתפרש כסנוביות או הימנעות מאחד הצדדים, לפעמים עדיף לספוג את האש ואז ללבן את הדברים, מעבר לכך שזה יותר מעניין עבורנו הצופים.

אורן וטיטי משלימים
אורן וטיטי משלימים

3. קבלה זה תהליך שלוקח זמן

החברות של תמיר ועומר התחילה אחרי העזיבה של ג'קי, הרצון של עומר לאחווה גברית מהסוג הישן והטוב קיבלה טוויסט מהמם עם החיבור שלו לתמיר. תחילה עומר לא הסכים לקבל את העובדה שתמיר נמשך לגברים ומעוניין לנהל איתם זוגיות, ובאחד מהביקורים של השניים בחדר האח עומר סירב להתייחס לבן זוגו התיאורטי של תמיר בלשון זכר ודיבר כאילו מדובר בבת זוג. בימים האחרונים בבית עומר כבר דיבר ביותר נינוחות על כך שלתמיר יהיה בן זוג ושאפילו השניים יחזיקו ידיים מולו.

עומר ותמיר בחדר האח

4. אפשר לדחוף כל דבר בטורטייה

מרגע שמירי כהן נכנסה לבית נראה היה שהתרפיה שלה היא בהכנת מזון, שזה גרם לי כמובן לחבב אותה. טורטייה לא הייתה חלק מהתפריט שלי אבל מהמראה של ארוחות הבוקר בבית האח, נראה שזה משהו ששווה לאמץ ולשדרג איתו כל ארוחה.

צילום: האח הגדול העונה החמה

5. לא לקחת הכל ברצינות תהומית

בכל זאת מדובר במשחק, אמנם יש כאלו שמגדירים אותו כניסוי חברתי אבל זה עדיין משחק ובואו, ה"סיר לחץ" הזה כולל בריכה וממרח שוקולד אז לא הייתי ממהרת לרחם יותר מידי על הדיירים. זה נכון שזאת חוויה שמקצינה רגשות ואמוציות, אבל גם אם לוקחים את אלו בחשבון אפשר לראות מי מהדיירים בטוח בעצמו עם נינוחות שיכולה להכיל ריב על קרטון חלב או אגוזים ומי מייצר לעצמו בראש סרט על ההשלכות של המעשה ואיך הוא מצטייר דרך זה.

Hnet Image 60 00000002

6. למילים יש משמעות – גם לקונטקסט

נדמה לי שרועי לולו יסכים לתובנה הזאת, יכול להיות שהמילה "פשוטה" נאמרה באמת בתום לב, אבל המשקל שמירי כהן נתנה לה יצרה מתח שגרם לשניים לעימותים לא מעטים. אותו הדבר כשאורן חזן מפנה את שאלת העבדות לטיטי ולא אזכיר את פליטת הפה המביכה של דנה. המילים שנאמרות מקבלות משמעות שונה מול מי שהן נאמרות ואת זה צריך לזכור גם בחיים האמיתיים ובמיוחד באח הגדול.

צילום: האח הגדול העונה החמה

עדיין לא הצבעתם למנצח של העונה? הצביעו עכשיו!

מי יהיה הזוכה בגמר הגדול? כל הפרטים הערב במשדר החגיגי והמרכזי בערוץ 13