הכירו את האחים הדיגיטליים של האח הגדול: ירדן ויזל וטום באום

קבלו אותם בלחיצות לייקים, "שרים" ותכניסו אותם לפור יו - ירדן ויזל וטום באום הם האחים הדיגיטליים בעונת הקיץ של האח הגדול. השניים ילוו את העונה וישאירו אתכם מעודכנים בכל מה שקורה בבית הכי מפורסם במדינה ובכל מה שקורה ברשתות. אז, תתחילו לעקוב

זמן צפייה: 00:38

שבוע לפני ערב הכניסה של הדיירים החדשים, נחשפו היום (חמישי) שמות האחים הדיגיטליים שילוו את העונה החמה של האח הגדול - ירדן ויזל וטום באום. השניים ילוו את כל מה שקורה בבית הכי מפורסם במדינה וישאירו אתכם הגולשים מעודכנים בכל מה שקורה ברשתות, מה הכי חם בבית ולא ישאירו אתכם לרגע בלי לדעת על מה כולם מדברים.

טום באום וירדן ויזל
קבלו את האחים הדיגיטליים של עונת הקיץ של האח הגדול

עוד באח הגדול >>

מהקארה של שפרה קורנפלד ועד הלק של דיוויד דימוס: מצעד הרגעים הכי אופנתיים בבית "האח הגדול"

נסו את מזלכם: רוצים לזכות בכרטיסים לאירוע הכניסה של "האח הגדול"?

ברמות של כלה: שמלות הכניסה הלבנות והאייקוניות של דיירות "האח הגדול"

בכל צבעי הקשת: הדיירים שהכניסו את הגאווה לבית הכי מפורסם במדינה

ירדן ויזל, אושיית רשת, מובילת קמפיינים ומנחה, שהשתתפה יחד עם חברתה אן זיוי בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" הפכה מאז פריצתה לכוכבת רשת של ממש. יחד איתה יופיע טום באום, קומיקאי, מנחה טלוויזיה ושחקן ישראלי. שהתפרסם בעקבות השתתפותו בעונה הרביעית של תוכנית המציאות "המירוץ למיליון" שבה אף העפיל לגמר והגיע למקום השני. בשנת 2015 החל לשמש כמנחה ושחקן בתוכניות השונות בערוץ הילדים ביניהן סדרת הנוער "גאליס", הנחה את התוכנית "הבנים והבנות", כיכב בסדרה "כפולה" לצד נועה והשתתף בתפקידים רבים נוספים.

טום באום
צילום: צילום אור דנון

ירדן ויזל
צילום: צילום: עומרי רוזנגרט

השניים יכנסו לנעליהן של עדן פינס שהייתה האחות הדיגיטלית בעונה השנייה בה זכתה תקוה גדעון, ואביבית בר זוהר שהייתה "הדיירת בר זוהר" בעונה השלישית של האח הגדול בה זכתה זהבה בן.

האח הגדול - אירוע הכניסה. שבת הבאה 10.7 בערוץ 13