מהקארה של שפרה קורנפלד ועד הלק של דיוויד דימוס: מצעד הרגעים הכי אופנתיים בבית "האח הגדול"

ב-10.7 יפתחו שוב דלתות בית "האח הגדול" ואליו יכנסו הדיירים החדשים של העונה החמה. רגע לפני שאלו יפרקו את המזוודות ויתמקמו בבית המפורסם במדינה, בחרנו עבורכם את הרגעים הכי אופנתיים של הדיירים לאורך השנים. בחרו מה לדעתכם הרגע הכי אופנתי שאהבתם

זמן צפייה: 01:25

גל גברעם הוכיחה לכולם שהיא אייקון אופנה עם השמלה הבלתי נשכחת שלה בכניסה לבית "האח הגדול" בעונה האחרונה. היא לבשה שמלה בעיצובו של אלון ליבנה עם שסע ארוך עד המותניים וגב חשוף. האאוטפיט השנוי במחלוקת עורר המון תגובות. חלק נפלו מהכיסא וחלק טענו כי הלוק אינו הולם צעירה בת 19. גברעם הוכיחה לכולם לאורך העונה כי אישה יכולה ללבוש מה שהיא רוצה בכל גיל שהיא רוצה ועדיין להיות מודל לנשיות חזקה.

גל גברעם האח הגדול
גל גברעם האח הגדול

שפרה קורנפלד (40) נכנסה לבית האח הגדול בשנת 2008 עם תסרוקת קארה שהטריפה את המדינה. אי אפשר היה להתעלם מהשיער השחור הקצר עד הכתפיים והפוני המשורטט של האישה שגדלה בירושלים למשפחה חרדית וחזרה בשאלה. התסרוקת שקיבלה את הכינוי "קסדה" הפכה מאז להיות מזוהה עם שפרה, אבל גם סמל לנשיות אלגנטית, מתוחכמת ומעודנת, ממש כמו הזוכה הראשונה של התכנית.

שפרה קורנפלד
שפרה קורנפלד, זוכת העונה הראשונה של ''האח הגדול'' | צילום: צילום מסך גיא פינס

את טל גלבוע (43) הזוכה של גמר "האח הגדול" בשנת 2014 אי אפשר לשכוח. בשונה ממשתתפים אחרים שבחרו לצאת מהבית באאוטפיט מהודק ונוצץ, גלבוע בחרה לשים את הגלאם בצד ולהתמקד במסר, כשהיא לובשת חולצה עם הכיתוב "בשר זה רצח". גלבוע נכנסה לבית האח על מנת לקדם את האג'נדה הטבעונית שלה ואכן הלכה עם האמת שלה עד הגמר.

טל גלבוע, האח הגדול
טל גלבוע, האח הגדול | צילום: צילום מסך -

לירז אסייג (38) נכנסה לבית בלוק בלתי נשכח ומהפנט, עם שמלת מחשוף שחורה וטול שקוף עד המותניים. השמלה הלא מתביישת של אסייג עוררה דיון ברשת על סוגיות של דימוי גוף ונשים רבות ראו בה מודל להעצמה נשית.

Mg 4377 002
צילום: מיכה לובטון | צילום: האח הגדול

אביבית בר זוהר (39) נכנסה לתודעה לראשונה בשנת 2012 והביאה איתה את בשורת הריסים המלאכותיים. בעיניים כחולות ותוספות שיער, אביבית הפכה לדמות בולטת ומזוהה עם בית "האח הגדול". עשור וחצי אחרי, הריסים המלאכותיים שהפכו לסימן ההיכר המזוהה ביותר עם בר זוהר, קיבלו לגיטימיות מלאה ומצאו את מקומם במגירת האיפור של נשים רבות בישראל.

אביבית בר זוהר מרגשת אותנו
המונולוג המרגש של אביבית

עינב בובליל (36) שמה את הצבע הצהוב על המפה עם לוק הכניסה האייקוני שלה לבית "האח הגדול" בשנת 2008. השמלה הזרחנית גררה בזמנו המון תגובות ודעות. אפשר לאהוב ואפשר פחות, אבל עם דבר אחד לא ניתן להתווכח: אם השמלה הזו עדיין זכורה ועדיין מדוברת, גם 13 שנים אחרי, השמלה עשתה את שלה. וזו בדיוק המטרה מאחורי כל אמירה אופנתית, לעורר שיח ולהישאר רלוונטית.

Qbdcxq
האח הגדול

העונה האחרונה של "האח הגדול" הציגה לצופים מודלים שונים של גבריות בישראל. נחשפנו לדיירים שמנהלים שגרת טיפוח יומית, מגלחים שיער מהגוף ומשתמשים בקרמים ואיפור. ג'וזי זירה הסתובב עם איפור שחור מסביב לעיניים ודייויד דימוס מרח לק על הציפורניים. כי מה שנשים יכולות גם גברים יכולים, ולגמרי ההיפך.

Yocbov
גוזי האח הגדול

Untitled
האח הגדול

 

ב-10.7 תגלו מה ילבשו הדיירים באירוע הכניסה של העונה החדשה של "האח הגדול"