פעמיים כי טוב: הדיירים שחזרו לקדנציה שנייה בבית "האח הגדול"

כחוויה ראשונית, הכניסה לבית המפורסם במדינה מלווה את המתמודדים המון התרגשות: הבית המצולם, המפגש עם הצופים, הדיירים והמשימות המפתיעות דורשת אומץ וחוש הרפתקנות מפותח. אבל היו כאלה היו אמיצים והרפתקנים מספיק כדי לעשות את זה פעמיים! אז, רגע לפני שהעונה החדשה תצא לדרך בשבת, הכירו את הדיירים שמוכנים לחיות פעמיים כי טוב

זמן צפייה: 00:17

עינב בובליל

בעונת 2008 המתמודדת עינב בובליל נכנסה לבית האח הגדול ללא ידיעתה שאביה, יוסי בובליל, יהיה כהורה מלווה שלה בעונה. ביחד, הבובלילים שמרו אחד על השני וכל אחד היה לשלאגר לחוד. כנראה שחוויה זו לא סיפקה את עינב עד הסוף, כי בשנת 2013 היא נכנסה שוב על השטיח האדום והפעם כאינדיבידואלית שיכולה להתמודד ללא כל עזרה או כתף לבכות עליה. כיום היא גורו הבריאות האולטימטיבית שכיף לעקוב אחריה.

Qbdcxq

עוד באח הגדול >>

מפתיע כל פעם מחדש: המשימות הסודיות של "האח הגדול"
לקראת אירוע הכניסה - האחות הדיגיטלית יוצאת לרחוב • אחי, אפשר שאלה?
יש פזמון תרקדו: ההופעות הבלתי נשכחות בבית "האח הגדול"
לתפארת הביצה הישראלית: מצעד הזוגות שהכירו בבית האח הגדול

אביבית בר זוהר

קבלו את האישיות מלאת הסטייל ונקודת החן, אביבית בר זוהר, הדיירת שאם לא הייתה קיימת היו צריכים להמציא אותה. בשנת 2012 נכנסה ל"האח הגדול" דיירת מלאת שמחת חיים, תשוקה לבשל, להתאהב ולייעץ מחכמת החיים שלה ומכל הלב. הזוהר של אביבית המשיך על המסך עם כניסתה השנייה לבית האח בשנת 2019, ומשם השם שלה שגור בכל בית או פנטהאוז. עד כדי כך שהיא אפילו הפכה לדיירת בר זוהר וליוותה את העונה האחרונה מהצד השני של הבית.

Wowukf

שי חי

בשנת 2015 נכנס לבית הרווק הנחשק, אמן הלחימה במקצועו, שי חי, כשהוא מחפש אהבה, ומצא אותה בקרב קהל הצופים שהלכו שבי אחריו ואף הקימו קבוצת מעריצים על שמו. כשחשבנו ששי יישאר לנצח הילד השובב של בית "האח הגדול", לעונת ה-VIP הוא נכנס למגרש של הגדולים ולמעמד בוגר ומרוכך יותר וחתם זאת במיסוד הקשר עם חברתו לחיים ולתכנית תניה.

שי חי

 

יש מישהו בבית! מי? ואיך זה קשור לאירוע הכניסה? כל הפרטים בשבת