"טוב שנכנסת": ארגוני הנשים מעודדים את דיירת "האח הגדול", ימית אברמוב

עם כניסתה של ימית אברמוב לבית האח הגדול, הרשת הוצפה בעשרות תגובות מחבקות ומעודדות את בחירתה להציף את הנושא הבוער- פיקוח בפעוטונים וגני ילדים, אל השיח הציבורי. בסמוך לכניסתה לבית, ממש בשעות האחרונות הורשעה המטפלת כרמל מעודה, בעלת הפעוטון "בייבי לאב" מראש העין, בשורת מקרי התעללות בפעוטות

פוסטר של ימית אברמוב

זו לא הפעם הראשונה בה נכנסים לבית האח הגדול דיירים שמגיעים לקדם אג'נדה בתקווה לעורר את השיח הציבורי ולהוביל לשינוי מתוך הבית.

העונה נכנסה הדיירת ימית אברמוב, שהגיעה לקדם את אחד הנושאים החשובים והבוערים בחברה הישראלית בשנים האחרונות - השמירה והפיקוח בפעוטונים וגני הילדים, לאחר שחוותה את הנושא בסביבתה הקרובה.

אברמוב הצליחה במאבקה להעביר בכנסת את חוק הפיקוח והמצלמות בגנים פרטיים וסרטוני המעקב שהתגלו בזכותו, הצליחו לספק ראיות במקרים המצערים של מות התינוקת יסמין וינטה במאי 2018 לאחר שהסייעת אינה סקיבנקו הורשעה בגרימת מותה, ובמקרים המצמררים שהתגלו ב-2019 עם המטפלת ציפי דוד בנס ציונה שתועדה מתעללת בתינוק ששמרה עליו ובגן "בייבי לאב" בראש העין, בו תועדה כרמל מעודה כשהיא נוהגת באלימות קשה כלפי הפעוטות וממש היום הורשעה ב-18 סעיפי התעללות בפעוטות, ומחכה לגזר דינה.

עם כניסתה לבית האח הגדול, אברמוב הותירה את שני ילדיה בני החמש, הקריבה את מצפונה האישי עבור המסר והתקווה לעזור לכלל ילדי ישראל וכתגובה יוצאת - עמותות נשים וקבוצות פעילות בנושא הספיקו לצאת בפוסטים מרגשים המביעים תמיכה וגאווה באברמוב.

בעמוד "הורות בזכות" נכתב: "ימית, אהובתי, נפרדת משני ילדייך המדהימים, שהם הלב והנשמה שלך בשביל לשים את הילדים של כולנו במרכז. אנחנו, כולנו, מגוייסים כדי לוודא שתהי שם עד הסוף"

בעמוד "המאבק נגד התעללות בגיל הרך" התגאו החברים: "גם אם עד היום מישהו העז להתעלם מהמאבק למען הילדים, לא עוד! ימית אברמוב חברה, שותפה לדרך, למאבק. עד הסוף איתך!"

ימית אברמוב פוסט בעד
ימית אברמוב פוסט בעד

בעמוד יחסי הציבור של חן קובריץ הוסיפו: "ימית אברמוב, ממנהלי מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך נכנסת לאח הגדול להיות הפה של הילדים של כולם. די להתעללות בגני הילדים. יש אישה אחת שעזבה הכל כדי להכנס ולדבר על הדבר החשוב ביותר שאנחנו מלווים כבר שנתיים! לא עוד משפחות מרוסקות. גאים בך. עד הגמר"

בעמוד "נלחמים ונאבקים למען הילדים" עודדו: "חברים יקרים גאה להציג בפניכם את ה-מתמודדת של האח הגדול ימית אברמוב הלביאה. ימית היא אחת ממובילות מחאת הפיקוח למען הגיל הרך בארץ חברה יקרה שפועלת מהלב והנשמה. אם החליטה לעזוב את שני ילדיה התאומים המתוקים בשביל לשים את הנושא חזק יותר על המפה, בסדר היום הציבורי ולקדם אז תבינו. כולנו תומכים בה למען הילדים שישמעו כל בכירי המדינה מה ההשלכות מצד ההורה, מהן ההשלכות מצד הגננות (ימית ניהלה גן בעצמה) ויבינו שחינוך לגיל הרך זה לא משחק ילדים!"

ימית אברמוב פוסט בעדה צילום מסך
ימית אברמוב פוסט בעדה צילום מסך | צילום: צילום מסך

ועמוד "צבא ההורים עם ימית אברמוב עד לנצחון האח הגדול" כבר הוקם לכבודה.

בין אם היא תנצח או לא בתוך הבית, כולנו תקווה שמאבקה למען הילדים יסתיים בניצחון.

האח הגדול, הערב ב-21:15, בערוץ 13