אור ירוק, אור אדום: ריאליטי חדש שיבוסס על "משחק הדיונון" יציע את הפרס הכספי הגדול ביותר בטלוויזיה

הסדרה הדרום קוריאנית ששברה שיאי צפייה בנטפליקס מקבלת גרסת מציאות - "משחק הדיונון: האתגר". 456 משתתפים יתחרו במשימות על פרס חסר תקדים של 4.56 מיליון דולר וגם אתם יכולים להשתתף

זמן צפייה: 01:36

רגע אחרי שהודיעה רשמית על עונה שנייה, נטפליקס מודיעה כי היא תפיק את תחרות הריאליטי הגדולה ביותר אי פעם שתבוסס על "משחק הדיונון". בעוד שהאתגרים לא יהיו מצבים של חיים או מוות, נקווה לפחות, "משחק הדיונון: האתגר" יכלול 456 שחקנים שיתחרו בסדרת משחקים כדי לזכות בפרס חסר תקדים בטלוויזיה בסך 4.56 מיליון דולר (כמעט 16 מיליון ש"ח).

"'משחק הדיונון' כבש את העולם בסערה עם הסיפור הכובש של היוצר וואנג דונג-היוק", סיפר ברנדון ריג, סמנכ"ל נטפליקס אתר הוליווד ריפורטר. "אנחנו אסירי תודה על תמיכתו בפרויקט החדש בו נהפוך את העולם הבדיוני למציאות כתחרות מאסיבית וניסוי חברתי. מעריצי סדרת הדרמה צפויים למסע מרתק ובלתי צפוי בתחרות הגדולה ביותר אי פעם", הוסיף.

עוד בתרבות ובידור:

הצצה ראשונה: קן גרסת 2022 בסרט "ברבי"

חברי להקת BTS מודיעים בדמעות: "אנחנו מתפרקים"

ג'סטין ביבר מספר על ההתמודדות עם התסמונת ששיתקה את פניו: "ישו איתי"

זה אולי נשמע כמהלך טבעי לסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס, ומסתבר שיוטיובר בשם MrBeast כבר הפיק תחרות לא רשמית שצברה למעלה מ-250 מיליון צפיות מאז ששוחרר בנובמבר. הסרטון בן 25 הדקות זכ לשבחים מיוצר הסדרה שאמר "אהבתי את זה. זה עוזר לי לקדם את התוכנית".

משחקי הדיונון
משחקי הדיונון | צילום: שאטרסטוק

ההפקה מחפשת מתמודדים מכל רחבי העולם, כשהדרישה העיקרית היא דוברי אנגלית, מה שמפתיע מאחר והסדרה המקורית היא קוריאנית. לשחקנים יהיה מותר לדבר בשפות אחרות, אך הנחיות המשחק ייתנו באנגלית. אז אם גם אתם מעוניינים לנסות את מזלכם, ההרשמה נפתחה באתר הרשמי של התחרות squidgamecasting.com.

משחק הדיונון
משחק הדיונון | צילום: רויטרס

התחרות היא הפקה משותפת בין סטודיו למברט (שאחראים ריאליטי הסושיאל The Circle המעולם, "הגן" וחלק מאולפני ITV והיא תצולם בבריטניה.