הכוכבות של פאודה: דפי אלפרן ולוסי איוב מציגות שלמות מהי

אמש (שני) התקיימה ההשקה החגיגית של העונה הרביעית של סדרת האקשן המצליחה "פאודה" וכינסה את ליאור רז, לוסי איוב, עידן עמדי ושאר כוכבי הסדרה כדי לחגוג את המאורע עם מיטב הלוקים. אז מי הפציץ ומי אכזב?

כוכבי פאודה בהשקת העונה החדשה
פאודה | צילום: רפי דלויה

לוסי איוב

האאוטפיט שלוסי איוב לבשה לבכורה החגיגית היה לא רחוק משלמות. הגזרה האוורירית של השמלה שלה מחמיאה לה מאוד והצבע בהחלט הולם אותה. הדבר היחיד שהייתי משנה הוא את גוון ה"טאי דאי" שמעטר את השמלה שלה, הייתי מעדיפה שהשמלה תהיה בצבע אחיד. מעבר לזה, הכל בלוק החל מהשמלה ועד השיער, האיפור והנעליים היה יפיפה וקלאסי.

לוסי איוב
לוסי איוב בהשקת העונה החדשה של פאודה | צילום: רפי דלויה

כתבות נוספות:

דורון בן דוד

הלוק של דורון בן דוד היה מרענן מאוד בהשוואה לתלבושת הגברית הטיפוסית של "חולצה מכופתרת לבנה, מכנס שחור ונעליים שחורות". החולצה הכחולה הפרחונית שלבש הייתה מאוד קלאסית והעבירה את מסר החגיגיות בצורה מצויינת. המכנס הקצת יותר כחול מהחולצה סגר את הלוק. בקיצור, דורון התלבש בצורה שקצת יוצאת מהנורמה ועשה זאת בצורה מעולה.

דורון בן דוד
דורון בן דוד בהשקת העונה החדשה של ''פאודה'' | צילום: רפי דלויה

תום גרציאני

אם כבר מדברים על התלבושת הגברית הטיפוסית, תום גרציאני קלע בול אל תוך הסטיגמה. התלבושת הזו היא מאוד בייסיקית ואין ספק שהיא תמיד עובדת, כי קשה לטעות בחולצה לבנה מכופתרת ומכנסיים כהים מחוייטים. אך למרות זאת, היה מצופה ורצוי לחשיבה שהיא קצת, אבל ממש קצת, מחוץ לקופסה.

Photo1657631558
תום גרציאני, ודורון בן דוד בהשקת העונה החדשה של ''פאודה''

ליאור רז

כוכב האירוע, איש השעה- ליאור רז, לבש שחור מכף רגל ועד ראש, ואני, בתור מישהי שהארון שלה מורכב מ-90% של פריטי לבוש שחורים, מאוד התחברתי לרעיון. שוב, זה מראה שקשה לטעות בו. שחור זה צבע, או חוסר בצבע לקטנוניים, שאני מאוד מתחברת אליו, ולכן הלוק הזה בעיניי הוא מהמם. אני אישית אוהבת שרוולים ארוכים בחולצות מכופתרות, אבל השרוולים הקצרים בלוק הזה דווקא איזנו את הרצינות של כל השחור הזה, והפכו את כל התלבושת ליותר חגיגית.

ליאור רז
ליאור רז בהשקת העונה החדשה של ''פאודה'' | צילום: רפי דלויה

דפי שושנה אלפרן

וואו! אין לי מילה רעה אחת להגיד על התלבושת הזו. החל מהצבע הכל כך טרנדי ואופנתי הזה, גזרת השמלה, הנעליים, השיער האסוף והעגילים, הכל מתלכד לכדי לוק אחד שלדעתי הוא המנצח הגדול של הערב הזה. ביי, הלכתי לרכוש את השמלה הזו בעצמי.

דפי שושנה אלפרן
דפי שושנה אלפרן בהשקת העונה החדשה של ''פאודה''

עידן עמדי

גם עידן עמדי הצליח לחשוב מחוץ לקופסה ולמרות שהוא לבש שחור ולבן, הוא עשה את זה בצורה מסוגננת ולא בייסיקית בכלל. שני הכפתורים הפתוחים בחולצה והווסט שלבש מתחת לז'קט- לקחו את התלבושת הזו מלוק ה"נשף 2022", ללוק ה"אני כוכב בסדרה בינלאומית מצליחה". בעיניי עידן עמדי עשה עבודה מצויינת.

עידן עמדי
עידן עמדי בהשקת העונה החדשה של פאודה | צילום: רפי דלויה