מתחת לשמיכה: המלצות חמות לסרטים ליום שישי ה-13

נשארים בבית ביום שישי ה-13? אלו הסרטים שכדאי לכם לראות על מסך הטלויזיה שלכם

זמן צפייה: 01:18

איך אתם יותר אוהבים לצפות בסרטי אימה? בקולנוע או בטלויזיה? למרות שבקולנוע צופים בסרט על מסך ענק, נהנים מהאפקטים המיוחדים עם מערכת סאונד שתגרום לכם לקפוץ מהמושב בכל הפחדה קטנה, לפעמים הכי כיף לצפות בסרטי אימה במסך הטלויזיה האינטימי שאתם זרוקים על הספה עם חברים טובים, בני זוג או אולי אפילו לבד. אז אם ביום שישי הקרוב גם אתם החלטתם להישאר בבית (ואולי גם נזכה לקצת גשם שבכלל יוסיף לאווירה) הכנו עבורכם המלצות צפייה מפחידות במיוחד לחמישה סרטי אימה של נטפליקס לכבוד  יום שישי ה-13:

השמרטפית

"הבייביסיטר שלי מנסה להרוג אותי"

סרט אימה קומי אמריקאי ומלא בדם העוקב אחרי קול, ילד בודד בן 12 שמתאהב בבייביסיטר הבלודינית והלוהטת שלו, וכך, כשיום אחד שהוא נשאר ער עד מאוחר הוא מגלה שהיא חברה בכת שטנית והיא תעשה הכול כדי להשתיק אותו.

במאי: McG ("על טבעי", "ניקיטה", THE OC)

נכתב על ידי: בריאן דאפילד.

[youtube_embed youtube_id='6qCqrODw1nM']

המשחקים של ג'ראלד

50 גוונים של אפור דהוי: משחקי סקס בגיל העמידה

לאחר שהם מנסים לפלפל ולתבל את היחסים שלהם באגם מבודד,  ג'סי מוצאת את עצמה אזוקה למיטה לאחר שמשחקי המין עם בעלה ג'ראלד משתבשים כהוגן. כעת היא נאלצת להתמודד עם חזיונות מעוותים, סודות אפלים ובחירה נוראית.

במאי: מייק פלאנגן

מבוסס על נובל שנכתב על ידי סטפן קינג ), נכתב על ידי מייק פלנאגן וג'ף הווארד.

[youtube_embed youtube_id='twbGU2CqqQU']

שטן קטן

"כל הילדים הם חארות קטנים, אבל זאת רמה אחרת"

קומדיית אימה נוספת. שבוע אחד אחרי שגארי בלום (אדם סקוט), סוכן נדל"ן, התחתן עם אשת חלומותיו (אוונג'לין לילי, קייט מ"אבודים") הוא עובר לגור איתה  ועם בנה לוקאס. לוקאס הוא ילד שקט ומתבודד בן 5 שברור שלא מחבב במיוחד את גארי אבל גיבורנו מנסה ליצור איתו קשר במגווון דרכים. למרות ניסיונתיו הוא לא מצליח להגיע אליו. חושבים שזה לא קל להיות אבא חורג? מזלכם שאתם לא בנעליים של גארי שמתחיל לחשוש שהילד של אשתו הוא בעצם בנו של השטן.

במאי: אלי קרייג

[youtube_embed youtube_id='Mnj-MXs1yVU']

מחברת המוות

"מי ששמו ייכתב המחברת ימות"

הסרט עוקב אחרי תלמיד תיכון בשם לייט טרנר (נאט וולף, "אשמת הכוכבים", "ערים של נייר") שמוצא מחברת על טבעית, והוא מבין שיש לה הרבה מאוד כוח. אם הבעלים של המחברת כותב בה שם של מישהו או מישהי, מתאר לעצמו בראש את הפנים שלו או שלה וכותב איזשהי דרך בה רוצה שימותו, הוא או היא יימצאו את מותם. מהופנט מהיכולת האלוהית החדשה שלו, טרנר מתחיל להרוג אנשים שהוא חושב שלא מגיע להם לחיות.

[youtube_embed youtube_id='gvxNaSIB_WI']

במאי: אדם ווינגארד

נכתב על ידי: צ'ארלי פרלאפאנדיס, ואלס פרלאפאנדיס וג'רמי סלאטר.

מבוסס על מאנגה יפנית שנכתב על ידי צסוגומי אובה וטאקשי אובטה.

הסיכוי הכי גדול למות

קבוצה של חברים טובים מהתיכון עורכים מסיבה בבית של אחד מהם, לרגל פגישת המחזור. הם ציפו ללילה של צחוקים, שתייה ונוסטלגיה. הם לא ציפו שזה יהיה הלילה האחרון בחייהם כאשר רוצח מסתורי הקשור לעברם כבני נוער, לוכד אותם ומאיים על חייהם.

[youtube_embed youtube_id='Wt-gMz2yO5o']

הסרטים הנ"ל זמינים לצפייה בנטפליקס.