גם סבתא עושה מזה גול

לכבוד יום כיפור, הנה חלוצים שחייבים סליחה לקבוצות שלהם (חלקן לשעבר). כמו: כריסטיאנו רונאלדו שמפספס ממטר וחלוץ נבחרת ארגנטינה שמחטיא 3 פנדלים במשחק אחד. לראות ולא להאמין

למה לכבוש כשאפשר להציל >>>

כשאומרים על מצב שהרבה יותר קשה להחמיץ ממנו מאשר לכבוש, מתכוונים למה שעשה חלוץ פורטו הלדר פוסטיגה מול בלנשש ב-2006. הפורטוגלי, שהספיק לעבור מאז לספורטינג ליסבון, נגח מקו השער בכדור שהיה נכנס גם בלי ההתערבות שלו. אלא שהנגיחה שלו התגלגלה על קו השער, נעצרה בקורה והמחישה מעל הכל את המשפט: יצא שכרו בהפסדו.

פורלאן לא פוגע >>>

דייגו פורלאן, שחוזר הקיץ על ידי ברצלונה אחרי שכבש העונה 32 שערים במדי אתלטיקו מדריד, היה אחת הרכישות הכי גרועות של מנצ'סטר יונייטד אי פעם. החלוץ האורוגוואי, שעלה לאלכס פרגוסון 6.9 מיליון ליש"ט, לא הצליח לכבוש אפילו כשקיבל הזדמנויות מעולות במשחקי קדם עונה חסרי כל לחץ, כמו בניצחון 1:4 על יובנטוס. לראות ולשאול: האם זה אותו השחקן שבארסה היתה מוכנה לשלם תמורתו 36 מיליון יורו?

גם 3 פנדלים לא מספיקים >>>

אחד הדברים הכי לא נעימים לשחקן כדורגל הוא החמצת פנדל. יש כאלה שיגידו שהחמצה אחת מהנקודה הלבנה שינתה להם את הקריירה. אז מה תגידו על שחקן שמחמיץ שלושה פנדלים במשחק אחד? למרטין פאלרמו זה קרה מול קולומביה בשלב הבתים של הקופה אמריקה 1999. החלוץ הארגנטינאי לא זומן לנבחרת מאז ועד לגחמה של דייגו מראדונה לפני כמה שבועות, למרות שמאמן הנבחרת ב-2008 אלפיו באזילה טען שאם "אל לוקו" לא היה פצוע הוא היה מוזמן. טוב, לפחות פאלרמו הצליח להיכנס לספר השיאים של גינס. נקווה שלפחות אייתו שם את השם שלו נכון.

המלך של בריטניה >>>

עוד הרבה לפני יוסי בניון, וקצת אחרי אבי כהן, הצליח רוני רוזנטל לרשום את עצמו בספר השיאים של ליברפול. רוזי, שהיה שותף לאליפות האחרונה של המועדון בעונת 1989/90, יזכור לעד את משחק הליגה נגד אסטון וילה בשנת 1992, ואת הבעיטה שלו למשקוף מול שער ריק ועם כל הזמן שבעולם. ההחמצה הזו נבחרה בשנת 1996 כגדולה ביותר בהיסטוריה של בריטניה. חתיכת הישג.

לפספס זה אנושי >>>

כריסטיאנו רונאלדו הפך להעברה היקרה בהיסטוריה, כשעבר הקיץ ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד תמורת 94 מיליון יורו, וזכה לשכר הגבוה בעולם: 200 אלף ליש"ט לשבוע. מאז הוא הודה בצניעות אופיינית שהוא בהחלט שווה את סכום העתק הזה, אז כמו ציניקנים אמיתיים החלטנו לחגוג עם תזכורת לכך שגם השחקן הטוב בעולם אנושי ומסוגל להחמיץ משלושה מטר. זה קרה לו במשחק ליגה מול שפילד יונייטד בעונת 2006/7.

החמצות זו מגיפה >>>

החמצות וימים לא טובים של חלוצים, הם אירוע שכיח בכדורגל. אבל שקבוצה שלמה תתפוס יום שחור? אם אתם חושבים שזה בלתי אפשרי, ספרו את זה לארסן ונגר, שארסנל שלו פספסה כמעט מכל מצב אפשרי מול צסק"א מוסקבה במשחק ליגת אלופות ב-2006/7 שנגמר, איך לא, ב-0:0. קבלו את מקבץ ההחמצות של כוכבים כמו תיירי הנרי, ססק פברגאס ותומאס רוסיצקי. המנג'ר הצרפתי אמר שביום נורמלי המשחק הזה היה מסתיים ב-0:7 או 1:7. קשה שלא להסכים איתו.