הטיול בוטל

אם בבית"ר ירושלים חשבו על טיול קליל מול ויסלה קראקוב, כדאי שיתעוררו: הפולנים נראו טוב מאוד ב-1:1 מול ליברפול. יוסי בניון, שבישל: "ויסלה קבוצה טובה, בעיקר בהתקפה"

אז נכון, משחקי טרום העונה נועדו בעיקר להכנות, כשהתוצאה היא פרט שולי. ונכון, ליברפול לא הגיעה עם הספרדים שלה ועם סטיבן ג'רארד הפצוע. אבל דבר אחד ברור אחרי ה-1:1 עם ויסלה קראקוב במחנה האימונים בשוייץ: בית"ר ירושלים לא הולכת לטייל בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות.

הפולנים נראו לא רע בכלל, ספגו שער מוקדם, הגיבו במהירות וגם היו ראויים לשער שנפסל בטענת נבדל לא מוצדקת. הפיזיות של ויסלה ברורה, לא חסרים שם שחקנים טכניים וגם השוער, מריוש פאבלק, לא רע בכלל. יוסי בניון פתח בהרכב ליברפול, בישל את השער במסירה גדולה והוחלף בדקה ה-63.

כבר בדקה ה-5 הגיע הראשון של ליברפול. יוסי בניון קיבל כדור באגף ימין, ובנגיעה אחת שלח מסירה חדה בין כל שחקני ההגנה לאנדריי וורונין, שכבש מקרוב. הפולנים לא נלחצו, והגיבו כעבור שש דקות עם מבצע קבוצתי מרשים שהסתיים בבעיטה מקרוב של תומאס ג'יראסק הצ'כי לרשתו של דייגו קבאליירי.

וורונין היה קרוב בדקה ה-22 להשלים צמד אחרי טעות של ההגנה הפולנית, אבל השוער מריוש פאבלק הצליח להדוף בקצות האצבעות את הבעיטה מ-7 מ' של האוקראיני. ויסלה לא נפלה מיריבתה, ובדקה ה-30 נפסל לה שער חוקי בטענת נבדל לא מוצדקת. עד המחצית הספיקה יריבת בית"ר בסוף החודש למצוא גם את העמוד של קבאליירי.

בדקה ה-59 בניון כמעט הגיע למסירת רוחב מצויינת של פאביו אאורליו, אבל פספס את הכדור בסנטימטרים. זאת היה המהלך האחרון של הקשר הישראלי, שהוחלף בדקה ה-63. דירק קאוט המחליף הספיק להחמיץ פעמיים, ויסלה לא היתה רחוקה מהכרעה בתוספת הזמן, 1:1 בסיום בשוייץ.

"היה משחק פחות טוב שלנו", אמר בניון לאתר ספורט 5, "אבל זאת רק ההתחלה. ויסלה קבוצה טובה, בעיקר בחלק הקדמי, אבל בית"ר לא נופלת ממנה ויכולה לעבור אותה. אני מאחל להם המון בהצלחה".