דיווח: פוצצה עסקת העברת גארת' בייל לסין

ריאל דחתה את ההצעה של סונינג, הוולשי יישאר בבירת ספרד

עסקת העברתו של גארת' בייל לסין פוצצה. כך דווח היום (ראשון) בתקשורת הבריטית. ע"פ הדיווח, ריאל מדריד דחתה את הצעתה של קבוצת ג'יאנסו סונינג, ונכון לרגע זה הוולשי, שכבר היה על סף עזיבה, יישאר כשחקן הקבוצה.


החלוץ נמצא כעת בסין, שם היה אמור לסגור באופן סופי את ההעברה שלו לג'יאנסו תמורת סכום (מדווח) של 52 מיליון יורו. פיצוץ העסקה הוא קריטי, בעיקר לאור העובדה שחלון ההעברות הסיני ייסגר ביום רביעי הקרוב, וזה כנראה סוגר את הדלת שלו שם לתקופה הקרובה.

שני הפסדים, כולל תבוסה מזעזעת ליריבה המושבעת אתלטיקו מדריד, וניצחון בפנדלים: זה המאזן של ריאל בשלושת משחקי ההכנה שעברו עליה עד כה. אז נכון, מדובר בקדם העונה בלבד והרבה מאוד יכול להשתנות, אבל התוצאות האחרונות ממש לא משמחות את המועדון ששואף הכי גבוה שיש ובעיקר לא את האוהדים התובעניים שלו.



"מארקה" ערך סקר עצום בקרב אוהדי ריאל על מנת לאמוד את שביעות רצונם, או יותר נכון את אי שביעות רצונם. למרות צירופם של אדן הזאר ולוקה יוביץ' והעובדה שהבלאנקוס בזבזו הכי הרבה כסף בקיץ עד כה, 80 אחוזים מהנשאלים טענו שהם לא התחזקו במידה הדרושה.

גם זינדין זידאן ממש לא חף מביקורת. המאמן, שהוליך את ריאל לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות, חזר משנת השבתון שתכנן לקחת כדי להציל את הספינה השוקעת. עם זאת, 64 אחוזים מאוהדי הבלאנקוס טוענים שהצרפתי הוא לא האיש האידאלי להוליך את הפרויקט החדש בבירת מדריד.


ומה עם שחקני הרכש? 60 אחוזים מאוהדים ריאל היו רוצים לראות את פול פוגבה מצטרף אליה, אבל עם זאת רק שמונה אחוזים בטוחים שהחתמתו היא זאת שתפתור את הבעיות בקבוצה. לפי הקהל הלבן, אגב, עמדת הקישור היא זו שהכי דורשת שדרוג - עם 45 אחוזים.


למרות שהמועמדת העיקרית לקלוט אותו היא ברצלונה, אוהדי ריאל נשאלו גם האם היו רוצים לראות את ניימאר מגיע. הרוב, באופן מפתיע (או שלא), לא מעוניין בכוכב הברזילאי - עם 60 אחוזים לעומת 40.