אינייסטה: בארסה? זה היה יום מוזר ומיוחד

קשר קובה פגש את האקסית. קרלס פרס שכבש: "חלמתי על זה"

אחרי שפתחה את ההכנה לעונה הקרובה עם הפסד 2:1 לצ'לסי, ברצלונה ניצחה היום (שבת) בצהריים 0:2 את ויסל קובה במשחק השני שלה ביפן. אנדרס אינייסטה עמד במרכז העניינים במפגש הראשון שלו עם הקבוצה שבה הפך לאגדה כשגם דויד וייה וסרג'י סאמפר שיחקו עם היפנים ופגשו את האקסית מקטאלוניה.


"זה היה יום מוזר ומיוחד, שיחקתי עם השחקנים האלה כל כך הרבה זמן", אמר אינייסטה על המפגש עם החברים, "האם אני מתחרט שעזבתי את בארסה? לא. חרטה זו מילה חזקה מדי. זמני בבארסה הסתיים ואני במקום אחר ונהנה. נהנתי מהמשחק ומכך שראיתי את החברים".


אנטואן גריזמן שוב פתח בהרכב בארסה, אבל עדיין לא שיתף פעולה עם ליאו מסי ולואיס סוארס, שכבר חזרו לברצלונה ויפגשו שם את חבריהם להמשך ההכנה לעונה. "שחקנים טובים מבינים אחד את השני בקלות", אמר ארנסטו ואלוורדה, "נראה איך ייראה שיתוף הפעולה ביניהם, אבל יש לנו ציפיות גבוהות".


ואלוורדה דיבר גם על פרנקי דה יונג שתופקד כקשר מרכזי: "יש לנו אפשרות לנסות כל מיני דברים. הדבר החשוב ביותר הוא שהוא יכול לשחק בכמה עמדות". סרג'י רוברטו שאמור לשחק העונה כקשר יותר מאשר כמגן, אמר: "אשחק היכן שהמאמן יחליט".




קרלס פרס שכבש צמד, אמר: "מאז שהייתי ילד חלמתי לכבוש במדי בארסה. אני פה כדי לקחת את ההזדמנויות שאני מקבל. כרגע אני שחקן של בארסה ב' ואני לא יודע מה יהיה, אבל אמשיך לעשות את העבודה שלי". כשנשאל אם צירופו של גריזמן יקשה על שחקני התקפה צעירים לקבל צ'אנס, אמר הקיצוני בן ה-21: "אם אתה עובד על המגרש, דברים מסתדרים מעצמם. אני רוצה להישאר בבארסה ולהגיע לקבוצה הראשונה".